رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: تسریع حل مشکلات مردم لازم و واجب بوده و یکی از راه‌های تقرب به امام حسین (علیه‌السلام) رفع مشکل مؤمنین است.

حل مشکل مؤمنین راه تقرب به امام حسین(ع) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از گرگان، سیدعلی طاهری در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش که با حفظ همه پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تسریع حل مشکلات مردم به‌ویژه در شرایط فعلی که زندگی آنها از فشار اقتصادی و شیوع کرونا آسیب دیده، لازم و واجب بوده و یکی از راه‌های تقرب به امام حسین(علیه‌السلام) حل مشکل مؤمنین است.

وی افزود: هر انسانی با فطرت الهی آفریده شده که به مقتضای آن فطرت الهی کمال‌گرا بوده و از نقص و شر دوری می‌کند. فطرت خداجوی انسان به هرچه که وجهه الهی داشته باشد ازجمله به اولیای الهی و انسان‌های کامل تقرب می‌جوید و به زیارت آنان می‌پردازد تا از این راه، هم عشق و محبت خود را به آنان نشان دهد و هم از راه باطل و انحراف فاصله گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: یکی از نکات مورد توجه، تجلی و ظهور موالات و بیزاری در زندگی شیعیان و پیروان اهل‌بیت رسول اللّه(ص) است که در زیارت عاشورا تولی و اظهار ولایت و پذیرش آن به‌خوبی آشکار بوده و تبری و اظهار برائت و انزجار از ظالمان و ستمگران و کسانی که آنان را به شهادت رساندند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار