مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: هم اکنون ۶۸.۴ درصد نسخ در بخش سرپایی دولتی گلستان الکترونیکی بوده و این عدد در بخش خصوصی ۷۶.۸ درصد است.

۷۶ درصد نسخ پزشکان در گلستان الکترونیکی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، مهرداد کمانگری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: از اردیبهشت امسال نسخه نویسی دولتی و دانشگاهی در گلستان آغاز شده و هم اکنون ۶۸.۴ درصد در بخش سرپایی نسخه نویسی الکترونیکی انجام می شود و این عدد در بخش خصوصی ۷۶.۸ درصد است.

طبق گفته مدیرکل بیمه سلامت گلستان از آذرماه در کل کشور نسخه‌نویسی کاغذی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: در زمینه نسخه نویسی در بخش خصوصی رتبه پنج کشوری و در بخش دولتی رتبه ۱۰ را دارا هستیم.

کمانگری از اجرای طرح پزشک خانواده شهری در صندوق بیمه همگانی سلامت از تیرماه خبر داد و گفت: ۱۴۲ هزار بیمه شده رایگان شهری رایگان داریم که از این تعداد ۱۰۱ هزار نفر به ۱۰۹ پزشک منتسب شده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان اضافه کرد: این طرح به صورت پایلوت در گلستان و پنج استان دیگر اجرا خواهد شد.

کمانگری ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۶۶۳ هزار بیمه شده سلامت در گلستان وجود دارد که عمده ترین آن در صندوق روستاییان با ۸۳۶ هزار و ۵۷۵ نفر است که به صورت رایگان بیمه شده اند.

وی افزود: در صندوق بیمه همگانی ۱۴۲ هزار و ۳۶۴ نفر، در بخش کارکنان دولت ۱۱۹ هزار و ۲۱۵ نفر، سایر اقشار ۵۹ هزار و ۸۶۷ نفر و صندوق ایرانیان پنچ هزار و ۹۱۶ نفر بیمه شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان بیان کرد: افراد می توانند برای تمدید دفترچه خود به دفاتر پیشخوان و سامانه شهروندی بیمه سلامت مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار