فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اگر در دوران دفاع مقدس همه مردم و دستگاه های کشور علیه دشمن بعثی بسیج شدند امروز هم باید برای محرومیت زدایی متحد عمل کنیم.

رفع محرومیت ها بسیج همگانی لازم دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: ما هر چه داریم از دفاع مقدس داریم و اگر در دوران دفاع مقدس همه مردم و دستگاه های کشور علیه دشمن بعثی بسیج شدند امروز هم باید برای محرومیت زدایی متحد عمل کنیم تا آسیب های اجتماعی برطرف شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف یکپارچگی و اتحاد دستگاه ها در خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت زدایی مناطق محروم استان شکل گرفته و در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: ما این قرارگاه را شکل دادیم تا همه با هم حرکت کنیم و پیش برویم، مثلاً اگر موعد رزمایش کمک مومنانه شد، تمامی دستگاه ها با هماهنگی درست بسته های کمک معیشتی را به نیازمندان و آسیب دیدگان به صورت کریمانه تحویل دهند.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: همه اقدامات را زیر نظر این قرارگاه تا سطح روستاها به صورت محله محور برنامه ریزی می کنیم و همه امکانات و مکان های دستگاه های اجرایی عضو این قرارگاه در خدمت مردم است تا به مردم شریف استان خدمات رسانی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار