امام جمعه گلیداغ :

آخوند علیزاده گفت: شهدای دفاع مقدس در راه دین، وطن و قرآن به شهادت رسیدند.

شهدای دفاع مقدس در راه وطن و قرآن به شهادت رسیدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گلستان، آخوند عباس علیزاده در آئین گرامیداشت روحانی شهید “عاشور مصطفایی” در روستای عرب قره حاجی گلیداغ گفت: باید یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را که در راه دین، وطن و قرآن به شهادت رسیدند، گرامی بداریم.
وی با بیان اینکه، فرهنگ شهادت فرهنگ دفاع از قرآن است، افزود: انقلاب اسلامی ایران در جهت دفاع از مقدسات و پرچم قرآن کریم و پیامبر (ص) به وقوع پیوست تا جهت کسب سعادت ابدی قدم برداریم.
امام جمعه گلیداغ با اشاره به فرموده قرآن کریم گفت: آمده ایم تا عبادت و معامله کنیم و شرط اول معامله با خداوند متعال داشتن ایمان است.
آخوند علیزاده تصریح کرد: برای موفق شدن در این معامله گرانبها به ایمان نیاز داریم و درس ایمان مهمترین درسی است که امروز در مدراس علوم دینی و جامعه توسط امامان جمعه و جماعات و مدرسین و مدیران مدارس دینی ارائه می گردد.
وی با ذکر این مطلب که شهدا در صف اول معامله با خداوند هستند، گفت: امروز ما باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مقدس دانستن خون شهیدان با خدا معامله کنیم تا از قرآن و سنت پیامبر (ص) دور نمانیم.
امام جمعه گلیداغ خاطر نشان کرد: باید رضایت خداوند را مدنظر داشته باشیم و اگر طبق شریعت اسلام زندگی کنیم و در راه خدا انفاق کرده و طبق سنت رسول اکرم (ص) زندگی کنیم می توانیم در این معامله شرکت نماییم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار