زنگانه گفت: در حال حاضر با خطر زیست محیطی به نام خشکی خلیج گرگان رو به رو هستیم و ابعاد حقوقی آن کمتر از ابعاد اجرایی آن نیست.

ابعاد حقوقی خلیج گرگان بزرگتر از مسائل اجرایی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ علی محمد زنگانه صبح امروز  در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد: بسیاری از اقدامات ما در دستگاه های اجرایی زمانی به نتیجه می رسد که تعامل تنگاتنگ و نزدیک بین دستگاه های قضایی، اجرایی و استانداری محقق شود.
استاندار گلستان ادامه داد: در حال حاضر با خطر زیست محیطی به نام خشکی خلیج گرگان رو به رو هستیم و ابعاد حقوقی آن کمتر از ابعاد اجرایی آن نیست و اگر به دنبال حل مسائلی مثل پتروشیمی هستیم ابعاد حقوقی آن شاید بزرگتر از دیگر ابعاد باشد.
زنگانه لازمه حفظ کارخانجات و واحدهای تولیدی و حمایت ویژه از تولید را در ارتباط تنگاتنگ با دستگاه قضائی عنوان کرد، افزود: نقش دادستان نقش ویژه ای در این مسیر به شمار می رود و اگر بخواهیم وضعیت آسیب های اجتماعی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری در طرح تقسیم کار کشوری محقق کنیم باید ارتباط خود را با دستگاه قضائی تقویت کنیم.
وی افزود: موضوع کاهش پرونده های قضائی و ایجاد امنیت اجتماعی و کاهش خشونت و پرخاشگری و مواردی از این دست در طرح تقسیم کار ملی دیده شده که تحقق آن به ارتباط نزدیک دستگاه قضائیی بر می گردد.
این مقام مسئول افزود: در راستای پیشگیری از فاجعه خشکی خلیج گرگان نیازمند حمایت های قانونی هستیم و برای اینکه گمرک اینچه برون در لیست گمرک های تخصصی نیاز به حمایت دستگاه قضائی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار