عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** موفقیت‌های موشکی ایران مدیون شهید تهرانی‌مقدم است

ایرنا نوشت: امام جمعه گنبدکاووس گفت: جمهوری اسلامی موفقیت‌های چشمگیر خود در صنعت موشکی مانند حمله به پایگاه عین‌الاسد و خانه‌های جاسوسی ‌رژیم صهیونیستی در عراق را مدیون اراده بالای شهید تهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران است.

 

*** تلاش آیت الله رئیسی برای زنده کردن امید در بین مردم

فارس نوشت: امام جمعه موقت خان‌ببین گفت: سربازان امام و رهبری و فرزندان غیور این سرزمین اجازه دخالت و تجاوز به ایران اسلامی را نخواهند داد و انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفین است.

 

*** قتل مرد ۵۰ ساله در علی آبادکتول

مهر نوشت: فرمانده انتظامی علی آبادکتول از قتل مرد ۵۰ ساله در این شهرستان خبرداد و گفت: قاتل بلافاصله دستگیر شد.

 

*** تکمیل سد نرماب، دغدغه ای برای تمام گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان بازرسی گلستان گفت: طولانی شدن روند تکمیل و آبگیری سد نرماب به نفع استان نیست.

 

*** ایران در سطح مطلوبی از اقتدار برای حضور در مذاکرات قرار دارد

فارس نوشت: امام جمعه گرگان به مذاکرات پیش‌رو با کشورهای چهار به علاوه یک اشاره کرد و گفت: ایران در حال حاضر برای مذاکرات در سطح مطلوبی از اقتدار برای حضور در این مذاکرات قرار دارد.

 

*** طرح تعریض محور ارتباطی آزادشهر - شاهرود شتاب می‌گیرد

ایرنا نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت که با استفاده از ۲ هزار میلیارد ریال منابع بانکی اجرای طرح تعریض محور ارتباطی آزادشهر - شاهرود شتاب خواهد گرفت.

 

*** هزینه درمان هر بیمار مبتلا به کرونا چقدر است؟

صدا و سیما نوشت: بیمه سلامت تا کنون بیش از ۸۵ میلیارد تومان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان هزینه کرده است. میانگین هزینه‌ای که برای درمان هر بیمار کرونایی در استان انجام دادیم حدود ۵ میلیون تومان است در حالی که میانگین کشوری ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

 

*** تصادف خودروها با شتر در گلستان معضلی که جدی گرفته نشد

ایرنا نوشت: ظرفیت بالای گلستان در پرورش شتر و استقرار مراکز نگهداری و چرای این دام در مجاورت معابر فرعی مناطق شمالی این استان موجب افزایش برخورد خودروهای عبوری با این حیوانات و بروز تلفات رانندگی شده اما گویا هیچ دستگاهی در استان مسوولیت پیشگیری از وقوع چنین حوادثی را نمی‌پذیرد.

 

*** صدور سند ۸۰۰هکتار از مراتع گنبدکاووس به نام منابع طبیعی

صدا و سیما نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از صدور سند ۸۰۰هکتار از اراضی مراتع گنبد کاووس به نام منابع طبیعی با ورود دستگاه قضایی خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار