فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی دارد، گفت: هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

فرمانده سپاه گلستان: هر صدایی که بوی تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین مذاهب اسلامی و اقوام در ایران، خواب را از دشمنان ربوده و برای همین است که مستکبران همواره در حال توطئه و تفرقه افکنی هستند.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه عده‌ای به نام مذهب به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان بوده و می‌خواهند از این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اظهار داشت: من چند بار دیگر هم گفته‌ام سنی وهابی و شیعه انگلیسی دو لبه یک قیچی بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به یک اندازه برای وحدت جامعه اسلامی خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل داعش، شعله‌ور کردن اختلافات مذهبی بین مسلمانان بود، گفت: در ماجرای داعش درک کردیم که اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند همه تعالیم مکتب وحی آسیب خواهد دید و فرقی بین سنی و شیعه نیست.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: خداوند را شاکر هستیم که وجود نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی و اعتقاد قلبی ایشان نسبت به مسئله وحدت، همه نقشه‌های دشمنان اسلامی ناب محمدی را برهم زده است.

وی در ادامه گلستان را رنگین کمانی از اقوام توصیف کرد و گفت: بیش از 17 قوم بزرگ و مختلف در استان گلستان در کنار هم با آرامش و آسایش بدون کوچکترین مشکلی زندگی می‌کنند که این استان را به نماد و الگویی برای وحدت در کشور تبدیل کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار