حسینی گفت: در حال حاضر در ۹۵ درصد مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و ۹۸ درصد مراکز درمانی بخش خصوصی گلستان نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اجرا شده است.

حذف نسخ کاغذی از اول دی/ نسخه نویسی الکترونیک در ۹۸ درصد مراکز درمانی گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی در خصوص نحوه اجرای طرح نسخه الکترونیک در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح نسخه الکترونیک یکی از برنامه های خوبی است که در کل دنیا اجرا می شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: خوشبخته استان گلستان در اجرای این طرح وضعیت خوبی دارد و جزو چند استان برتر کشور در اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اجرای محدودیت پذیرش نسخ کاغذی از اول دی ماه، دیگر نسخ کاغذی پذیرفته نمی شود و دفترچه به صورت کامل حذف می شود.

 

حسینی اظهارداشت: هر چه مردم با اجرای این طرح بیشتر آشنا شوند هم از لحاظ هزینه و هم در راستای سلامت به نفعشان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این، این طرح در زمان کوتاه  در کشور اجرا شد، گفت: در 15 روز پیش رو هر روز در خدمت گروه های پزشکی خواهیم بود تا نقض هایی احتمالی وجود را رفع کنیم.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 95 درصد مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و 98 درصد مراکز درمانی بخش خصوصی استان نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اجرا شده است و درصدهای باقیمانده هم مختص برخی از رشته هایی است که مردم نیاز خاص دارند که باید کمک ویژه صورت گیرد.

 

وی گفت: مردم در صورت داشتن مشکل در اجرای این طرح، بیمه سلامت را مطلع کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار