پس از پیگیری خبرگزاری نسبت به اعتراض امام جمعه، مردم و مسئولان شهرستان آزادشهر نسبت به جانمایی ور وند کار سایت پسماند زباله آزادشهر، استاندار گلستان شخصا از این مکان بازدید کرد.

حضور استاندار گلستان در سایت پسماند زباله آزادشهر/ صدای مردم و امام جمعه را شنیدیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، هفته گذشته بود که موج اعتراض مردمی نسبت به جانمایی، روند فعالیت و همچنین بی توجهی به مسائل زیست محیطی در سایت پسماند شرق استان گلستان واقع در شهرستان آزادشهر خبرگزاری ایسنا را به آزادشهر کشاند و نقطه عطف ماجرا مصاحبه تند و انتقادی حجت الاسلام عین الله شهابی امام جمعه این شهرستان بود که از مسئولان خواسته بود شهرستان آزادشهر را به بهانه اشتغال به مدفن زباله تبدیل نکنند.

امام جمعه آزادشهر در این مصاحبه با انتقاد از بی توجهی ها نسبت به اعتراضات مردم و مسئولان، رفتار مدیران حوزه پسماند در عدم بررسی اعتراضات را به نوعی تحقیر مردم آزادشهر دانسته و نسبت به آن واکنش نشان داده بود. بعد از انتشار این مصاحبه در خبرگزاری ایسنا موجی از توئیت های نخبگان، بازنشر مصاحبه در شبکه های اجتماعی و رسانه های محلی و محیط زیستی باعث شد تا حساسیت ها در سطح استان نسبت به این موضوع افزایش پیدا کند. نمانیده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید و تائید مطالبات مردم و امام جمعه این شهرستان خواستار رسیدگی عاجل مسئولان نسبت به این موضوع شده بود.

در همین راستا دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان صبح امروز شخصا برای پیگیری این موضوع و بررسی مشکلات از نزدیک به آزادشهر رفت و به همراه معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم آزادشهر در مجلس، متولیان حوزه پسماند استان و مسئولان شهرستانی از سایت پسماند شهرستان آزادشهر بازدید کرد.

 

 

در جریان این بازدید استاندار گلستان ضمن استماع دغدغه های مسئولان شهرستان آزادشهر و پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، توضیحات فنی مدیران پسماند استان گلستان را نیز دریافت و دستور تشکیل جلسه ای برای رفع موضوع در اسرع وقت را صادر کرد. بخشی از دستورات دکتر علی محمد زنگانه به مدیران نیز به صورت شفاهی برای حل زودهنگام مساله صادر و مقرر شد ظرف مدت کوتاهی به انجام برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار