در چهارمین روز از مرحله گروهی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور، «پیکان تهران» مدافع عنوان قهرمانی این رقابت با نتیجه سه بر یک مغلوب نوجوانان شهرداری گنبدکاووس شد.

مدافع عنوان قهرمانی مقابل نوجوانان شهرداری گنبدکاووس حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان،‌ شاگردان «عبدالله آذر» در این دیدار توانستند، ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر۲۱، ۲۵ بر۱۷ و ۲۵ بر۲۳ پیروز شوند و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۸ بر۲۶ به حریف واگذار کردند تا در مهم‌ترین دیدار گروهی رقابت‌ها به پیروزی برسند.

این دیدار ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه هفتم دی ماه در سالن یزدان پاک نجف‌آباد اصفهان برگزار شد.

نوجوانان گنبدی پیش از این نیز  توانسته بودند در روزهای دوم و سوم تیم های «فولاد سیرجان ایرانیان» و «پاس گرگان» را با نتیجه مشابه سه بر صفر شکست دهند و امروز نیز مقابل رقیب قدرتمند خود، پیکان تهران سومین پیروزی پیاپی را جشن گرفتند.

سوپر لیگ نوجوانان والیبال ایران روز شنبه چهارم دی ماه آغاز شده بود که تیم گنبدی در اولین روز با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

گفتنی است نوجوانان شهرداری گنبدکاووس در پنجمین روز از این رقابت‌ها، ساعت ۱۷ چهارشنبه ۸ دی ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد، به مصاف تیم «آذرباتری ارومیه» خواهد رفت.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم در دو گروه A وB درحال انجام است که شهرداری گنبدکاووس در گروه A رقابت‌ها با تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، پاس گرگان، هورسان رامسر، فولاد سیرجان، آذرباتری ارومیه همگروه شده است.
از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار