همایش ملی مادران قاسم پرور با حضور مادرانی که از تاریخ شهادت سردار سلیمانی تا دومین سالگرد ایشان؛ نام فرزندشان را قاسم گذاشته بودند در گرگان برگزار شد و به 7 نفر «نشان ملی مادران قاسم پرور» اهدا شد.

نشان ملی مادران قاسم‌پرور به 7 مادر گرگانی رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، همزمان با سراسر کشور همایش ملی مادران قاسم پرور در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، در این مراسم نشان ملی مادران قاسم پرور به 7 مادر گرگانی اهدا شد.

همایش ملی مادران قاسم پرور با حضور مادرانی که از تاریخ شهادت سردار سلیمانی تا دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ نام فرزندشان را قاسم گذاشته بودند در گرگان برگزار شد و به آنها نشان ملی مادران قاسم پرور اهدا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به شناسایی مادران گرگانی که از تاریخ شهادت سردار دلها نام فرزندان خود را قاسم گذاشتند، گفت: هدف مهم از چنین برنامه‌ای ترویج مکتب حاج‌قاسم سلیمانی است که در بین خانواده‌ها نشر پیدا کند.

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها با نامگذاری اسم فرزندانشان به نام قاسم ارادت خود را به شهید سلیمانی ابراز کردند، بیان کرد: این خانواده ها میتوانستند نام دیگری برای فرزندشان انتخاب کنند ولی به عشق حاج قاسم خواستند اعلام کردند که تربیت نسل سلیمانی ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از ترویج مکتب شهید سلیمانی واهمه دارند، افزود: ئشمن تلاش کرد تا با حذف سردار بزرگ جهان اسلام به اهداف خود برسد غافل از اینکه شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار خطرناکتر برای معاندان است.

مادر اهل سنت با حضور در این مراسم و فرزندی که نامش را قاسم نهاده می‌گوید: زمانی که باردار بودم به خانه مادرم رفتم، مادرم خواست تا نام فرزندم را قاسم بگذارم، با شهادت حاج‌قاسم قاسم‌های زیادی متولد شده‌اند که ان‌شاءالله پسرم از دوستداران راه شهدا باشد.

مادر دیگری در این مراسم با بیان اینکه نام حاج قاسم سلیمانی یک ارزش است، گفت: می‌خواهم فرزندم مانند حاج‌قاسم ولایت‌مدار شود، مایه عزت و سربلندی کشورمان باشد، با بردن نامش ترس بر اندام دشمنان بیفتد.

در این مراسم مادر شهید رادمهر از شهدای مدافع حرم گفت: برای فعلیت بخشی استعداد درونی فرزندان توجه به تعلیم و پرورش براساس الگوهای اسلامی قرآنی بهترین راهنمای مادران می‌باشد .

این مادر شهید با بیان اینکه فرزندآوری و تربیت درست بسیار بااهمیت است، افزود: این همایش نمادی از یک کار ارزشمند است تا مکتب شهید سلیمانی ترویج شود، نسل سلیمانی در قلوب مردم ریشه دوانده و دشمن نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

در پایان این همایش به مادرانی که نام فرزنددلبندشان را قاسم گذاشتند نشان ملی مادران قاسم پرور اهدا شد مادرانی که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی‌شان را در مکتب سردار دل‌ها تربیت میکنند پرچم‌داران حفظ عزت کشورمان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار