حاتم نژاد گفت: کانون فرهنگی و هنری بشری مسجد حضرت امیر(ع)گرگان با برگزاری هیئت دانش آموزی نسبت به جذب هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان به مسجد برنامه های فرهنگی را اجرا کرده است.

اقدام فرهنگی کانون بشری گرگان در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حامد حاتم نژاد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون فرهنگی و هنری بشری مسجد حضرت امیر(ع) گرگان در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد فعالیت های فرهنگی و مذهبی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بشری مسجد حضرت امیر(ع) گرگان افزود: از جمله این برنامه ها، برگزاری هیئت دانش آموزی توسط کانون فرهنگی و هنری بشری و پایگاه بسیج مسجد حضرت امیر(ع) با همکاری مدرسه پیشگامان تربیت است.

 

وی ادامه داد: در این برنامه، برنامه هایی با موضوعات اخلاق، احکام، آموزش قرائت قرآن و مداحی برگزار می شود تا نسل کودک و نوجوان با شنیدن این مطالب علاقمند و جذب به مساجد و فعالیت های فرهنگی کانون شوند.

 

حاتم نژاد اظهارداشت: این برنامه دوشنبه هر هفته با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می شود و علاقمندان می توانند در این برنامه شرکت کنند.

 

وی، اجرای کاروان های زیارتی، تفریحی و ورزشی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری بشری گرگان بیان کرد که در آینده ای نزذیک اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار