امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان انقلاب اسلامی را طلوع خورشید استکبارستیزی و پایگاه اصلی مقابله با استکبار عالم در منطقه و غرب آسیا دانست و گفت: امام راحل، با ارمغان انقلاب اسلامی، ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان جهان را برای مقابله با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه بیدار کرد.

امام‌جمعه علی‌آباد: انقلاب اسلامی پایگاه اصلی مقابله با استکبار در منطقه و غرب آسیاست
به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۲ بهمن را از یوم‌الله‌های تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و درنهایت پیروزی انقلاب اسلامی در یوم‌الله ۲۲ بهمن، لرزه بر اندام مستکبرین عالم انداخت.
 
انقلاب اسلامی، طلوع خورشید استکبارستیزی در منطقه و غرب آسیاست
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان انقلاب اسلامی را طلوع خورشید استکبارستیزی و پایگاه اصلی مقابله با استکبار عالم در منطقه و غرب آسیا دانست و تصریح کرد: امام راحل، با ارمغان انقلاب اسلامی، ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان جهان را در راستای مقابله با استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه بیدار کرد.
 
تحریف، ابزار دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه ایران
مهدی نژاد با اشاره به پدیده مخرب تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و صفحات زرین آن مانند دفاع مقدس، جنگ گسترده رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را تصویری در آیینه جنگ احزاب علیه اسلام برشمرد و بر تحریف به‌عنوان ابزار اصلی دشمن در این نبرد رسانه‌ای تأکید کرد و افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای، تحریف واقعیت‌های تاریخ انقلاب اسلامی و داشته‌های نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان معرفی چهره‌ای قوی از دشمنان و ناچیز شمردن نقاط ضعف آن‌ها را سیاست اصلی دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و بابیان اینکه دشمن خدمات جمهوری اسلامی را در این میدان نبرد نادیده می‌گیرد، اضافه کرد: رویکرد دشمنان آسیب زدن به پیکر نظام است.
 
دشمن، جنایات رژیم پهلوی را در جنگ رسانه‌ای سانسور کرده است
مهدی نژاد بزک کردن چهره سیاه رژیم پهلوی را از سیاست‌های اصلی دشمن در جنگ رسانه‌ای برشمرد و بر سانسور جنایات این نوکر بی جیر و مواجب رژیم جنایت‌کار آمریکا در این فضا تأکید و تصریح کرد: دشمن در فضای نبرد رسانه‌ای بیان پیشرفت‌های ایران را خط قرمز خود می‌داند.
 
 
فتح قله‌های پیشرفت در علم و فناوری از دستاورد مهم انقلاب اسلامی است
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان فتح قله‌های پیشرفت در حوزه‌های علم و فناوری را دستاورد مهم انقلاب اسلامی در کشور دانست و اضافه کرد: معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی حتی نفوذ بالا و نقش تعیین‌کننده ایران در معادلات منطقه و حتی جهان را در استمرار جنگ رسانه‌ای ضد ایرانی خود موردتوجه قرار نمی‌دهند و آن را انکار می‌کنند.
 
مهدی نژاد با اشاره به دامنه وسیع تحریف تاریخ انقلاب اسلامی باهدف مأیوس کردن مردم نسبت به آینده و حذف امید و نشاط از جامعه در جنگ رسانه‌ای، ترسیم آینده‌ای تاریک و هدایت مردم به سمت بدبینی نسبت به‌نظام را شاکله اصلی هدایت قطار تحریف بروی ریل جنگ رسانه‌ای علیه ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمن در این راستا تمام ظرفیت خود را بکار گرفته است.
 
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان بر لزوم تبیین واقعیت‌ها و حقایق تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان سنگر مهم مقابله با موج تحریف تاریخ انقلاب اسلامی از سیاست‌های ضد ایرانی دشمن تأکید و اضافه کرد: تبیین، مسئله‌ای کلیدی و از سفارش‌های قرآن کریم است.
 
جنایات پهلوی را با ابزار بیان واقعیت‌ها کالبدشکافی کنید
مهدی نژاد تصریح کرد: باید شرایط امروز کشور را در ۴۳ سالگی نظام جمهوری اسلامی با تاریخ قبل از انقلاب مقایسه کرد.
 
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان در تشریح گوشه‌ای از اوضاع نا به سامان سیاسی کشور و امنیت ملی در دستان مستکبرین عالم در زمان قبل از انقلاب گفت: سه میلیون جاسوس رسمی حقوق‌بگیر در دوران حکومت پهلوی در کشورداشتیم و تنها همین نکته گواه سلطه غرب بر ایران بود.
 
مهدی نژاد بابیان نقش تریبون نماز جمعه در بحث مطالبه گری، بر نقش مهم و اساسی آن به‌عنوان یکی از سنگر‌های مهم مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی‌سازی توطئه تحریف تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تربیون داران ما خدمات ایران را بیان کنند و تبیین وظیفه آنهاست.
 
امام‌جمعه علی‌آباد استان گلستان با تأکید بر اینکه باید ابعاد تاریخ انقلاب اسلامی و صفحات زرین آن مانند دفاع مقدس و یوم‌الله‌هایی نظیر ۱۲ و ۲۲ بهمن بر پایه و اساس بیان حقایق و واقعیت‌ها به نسل جوان امروز و آینده منعکس پیدا کند، اظهار داشت: از طرفی هم در بیان تفاوت امروز ایران با قبل از انقلاب، می‌توان به وضع روستائیان اشاره کرد، امروز کشاورزان و روستائیان ما ارباب و آقای خود هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار