معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: نقد دلسوزانه رسانه ها باعث ارتقاء سطح فعالیت ها شده و به نظام و دولت کمک می کند.

نقد دلسوزانه رسانه ها باعث ارتقاء سطح فعالیت ها می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سید علی مهاجر، شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه گلستان اظهار کرد: دولت جدید در ابتدای راه بوده و باید آنها انرژی مثبت بدهید تا بتوانند اهداف خود را پیاده کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: رسانه‌ها نبایدها حائل آن شوند که صدای مردم درست شنیده نشود و ما دست رسانه‌ای که مشکل مردم را بیان کند، می‌بوسیم.

وی بیان کرد: دشمن طبل ناکارآمدی را به صدا درآورده است و ما نباید با برخی از اقدامات آب در آسیاب دشمن بریزیم.

مهاجر ادامه داد: استان گلستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری دارند اما تاکنون نتوانسته از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کنند و در این راه رسانه‌ها می‌توانند اثرگذار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه نقدها باید دلسوزانه باشند، عنوان کرد: رسانه‌های گلستان قرار است حرف دو میلیون نفر را بیان کرده و باید مصالح استان در نظر گرفته شود.

وی تأکید کرد که افراد و پست‌ها می‌روند اما آنچه می‌ماند جریان سازی است.

مهاجر با انتقاد از اینکه از شورای اطلاع رسانی گلستان تنها یک نام باقی مانده است، بیان کرد: کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی را در بدو ورود به این سمت فعال کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اضافه کرد: باید نقش، ظرفیت و اهمیت جایگاه رسانه‌ها را در دستگاه‌های مختلف جا بیندازیم‌.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در انتصابات دارای هویت شده‌اند، گفت: توقع مردم و انتظارات آنها به جا است چون آنها گلایه مندانه پای صندوق آمدند و انتظار دارند که تغییرات ایجاد کند.

مهاجر تاکید کرد: ما حامی رسانه‌ها هستیم و در مواد قضایی و مانند آن از آنها حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است در ابتدای جلسه اهالی رسانه دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار