سیزدهمین رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان مینودشت برگزار شد

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار در مینودشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سیزدهمین رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی  به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان معادل ۴۵۰ میلیون تومان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان مینودشت در سالن سپاه این شهرستان برگزار شد.

رضا کشیری امام جمعه مینودشت در جمع میهمانان این برنامه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرمود در اموال شما حقی برای محرومان قرار دادیم و این درحالی است که بسیاری از آیات قرآن را آیات مربوط به زکات، صدقات و انفاق تشکیل می‌دهد و مصداق این است که خداوند متعال از ما می‌خواهد در امدادرسانی به همنوعان خود دریغ نکنیم.

 وی با بیان اینکه تاکنون ملت ایران در وضعیت کرونا کمک‌های فراوانی داشتند، افزود: ملت ما ملت باسخاوت و نوعدوستی است و از کمک به همنوعان خود هیچ‌گاه دریغ نکرده‌ است و در حد توان به یکدیگر مساعدت کرده‌ و می‌کنند و امیدواریم این نوع‌دوستی ادامه پیدا کند.

عباس خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت نیز در این برنامه همراهی بسیج با مردم را از الطاف الهی دانست و افزود: از اینکه بتوانیم خدمتی به مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان مینودشت داشته باشیم افتخار می‌کنیم.

 وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این امر خیر خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به همت سپاه نینوا استان، ناحیه، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است و به خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار