مسئول مرکز پاسخگویی و واحد ارزیابی عملکرد سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان جهت تسریع در انجام امورات مراجعین این سازمان راه اندازی شد.

مرکز پاسخگویی یکپارچه سازمان صمت استان گلستان راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ، علی زمانی گفت: ماموریت این مرکز یکپارچه سازی ، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست ها ونیازهای شهروندان در بخش های صنعت،معدن وتجارت می باشد.

وی اظهار داشت : کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی ارجاع و پس از دریافت کد رهگیری قابل پیگیری می باشد.

وی گفت : این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین پوشش کانالهای ارتباطی نظیر تلفن، نمابر ، پیامک، درگاههای اینترنتی ، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان محترم می توانند از طریق تماس با شماره 124 در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.124.ir از خدمات پاسخگویی یکپارچه این سامانه بهره مند شوند.

مسئول مرکز پاسخگویی و واحد ارزیابی عملکرد سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت:: ارباب رجوع با مراجعه به سازمان پروسه طولانی را برای انجام کار باید طی می‌کرد که این مرکز این پروسه را کوتاه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین کلیه هموطنان با ورود به سامانه مذکور می توانند، پس از رویت قیمت کالاها و خدمات در صورتی که احساس نمایند در خرید کالا و ارائه خدمات در حق آنها اجحافی صورت گرفته است نسبت به ثبت شکایت اقدام نمایندتا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار