رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

حجت الاسلام درویشی گفت: دشمن با تحریف واقعیت‌ها و ترویج نا امیدی می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد که جهاد تبیین به عنوان نسخه‌ای شفابخش برای خنثی سازی توطئه‌ها راهگشا است.

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه‌ و دسیسه دشمنان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام جلیل درویشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دشمنان تلاش می کنند با کمک رسانه ها دستاوردهای نظام را کمرنگ اعلام کنند؛امروز وظیفه داریم با مردم صحبت کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند، خدمات ارزشمندی در کشور انجام شده است که باید به نحو احسن بیان شود. 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن تأکید کرد: این که رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی که به تمامی مسائل داخلی و خارجی و برنامه‌های دشمن اشراف دارند، موضوع جهاد تبیین را مطرح می‌کنند، به دلیل حساسیت و اهمیتی است که مقابله با جنگ نرم دارد.

 

وی افزود: امروز جهاد تبیین به عنوان مهمترین راه مقابله با توطئه نرم دشمن، وظیفه و تکلیف اسلامی، مذهبی، انقلابی و ملی تک تک افراد جامعه است که اگر به درستی به آن عمل شود، همانند جنگ سخت، دشمن با شکست مواجه می‌شود.

 

حجت الاسلام درویشی گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات فراوان در عرصه های مختلف به مردم ارائه شده که تبیین این دستاوردها به نسل جوان تکلیفی بر دوش مسوولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند انقلاب اسلامی جز دردسر، آسیب و بحران برای منطقه سودی نداشته است، ادامه‌ داد: برخی افراد با استفاده از مبانی کتاب‌های غربی در علوم انسانی به نظام حمله و ناکارآمدی را القا و آینده کشور را تیره و تاریک و مبهم ترسیم می کنند.

 

حجت الاسلام درویشی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها، تهدیدها، فتنه‌ها و همه صحنه‌های که پشت سر گذاشته قطعا در گام دوم انقلاب می‌توان «ما می توانیم» را به اثبات رسانده است.

 

وی گفت: عامل ماندگاری انقلاب اسلامی با وجود توطئه مداوم دشمنان، نعمت ولایت فقیه، خون شهدای والامقام و حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار