حجت‌الاسلام ولی‌نژاد با بیان اینکه تأمین مسکن برای محرومان جزو مأموریت ها و اولویت های اصلی بنیادمسکن است، گفت: طرح « هر روستا، ساخت یک خانه محروم» در استان اجرا می شود.

۱۰۰۰ سرپناه ایمن و مقاوم برای محرومان گلستان ساخته می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام نوراله ولی‌نژاد مأموریت و اولویت اصلی این بنیاد را تأمین مسکن محرومان عنوان و اظهار کرد: خدمات رسانی به مناطق محروم جزو اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این مجموعه خدمت به اقشار نیازمند و مستضعف را برای خود یک تکلیف می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن گلستان افزود: در شمال و جنوب استان روستاهای دورافتاده و کمتر برخورداری داریم که وظیفه ما خدمات رسانی به مردم این مناطق است.

وی گفت: یکی از طرح های بنیادمسکن در استان گلستان « هر روستا، یک خانه محروم» است که قرار شده در هزار روستای استان برای هزار خانواده محروم خانه ساخته شود. ضمن اینکه در قالب طرح مسکن محرومان نیز پروژه‌های خوبی در استان شروع شده است.

حجت الاسلام ولی‌نژاد بیان کرد: شناسایی خانواده های محروم فاقد مسکن در روستاها با کمک دهیاران و امامان جماعات روستاها انجام شده و عملیات ساخت برخی از این واحدها نیز شروع شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که هیچ خانواده محرومی، بدون خانه نباشد، گفت: این طرح را در سال آینده با کمک خیران گسترش خواهیم داد تا بتوانیم مشکل مسکن که از ضروریات زندگی است را برای اقشار محروم و نیازمند برطرف کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار