مهم ترین خواسته های شورای شهر گرگان؛

سخنگو شورای شهر گفت: گرگان با گوانگژو که یکی از شهرهای صنعتی و بزرگ کشور چین است پیمان خواهر خواندگی بسته که تولید و توانایی بسیار زیادی دارد لذا ما نیز انتظار داریم وزرای اقتصادی دولت بتوانند شرایط حضور تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را از طریق گرین کارت های اقتصادی تسهیل نمایند تا بتوانیم تعامل بهتری را داشته باشیم.

"خواهر خوانده گرگان" در انتظار نگاه دولت/ تله کابین و پتروشیمی پروژه هایی در انتظار 20 ساله

به گزارش گلستان ۲۴؛ صفرعلی پایین محلی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: پتروشیمی گرگان حدود 16 سال است که بدون استفاده تنها بر روی کاغذ قرار دارد و استان را به ظاهر نامش گلستان نشان داده است.

رییس شورای شهر گرگان با بیان اینکه پتروشیمی اگر به بار بنشیند می تواند در امر اشتغال زایی جوانان اثر گذاری جدی داشته باشد، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است تله کابین گرگان که از سال 80 فعالیتش شروع شد در شورای عالی معماری و شهرسازی است مجوزش صادر و به ما ابلاغ شود.

وی افزود: سرمایه گذار تله کابین گرگان آماده است و این پروژه می تواند گرگان را به مقصد گردشگری تبدیل کند، گرگان جاذبه های طبیعی خوبی دارد که هیچ شهری در کشور این ها را ندارد باید جاذبه های مصنوعی را ایجاد کنیم تا بتواند برای گردشگر جذاب باشد.

"خواهر خوانده گرگان" در انتظار نگاه دولت

حجت مقسم نیز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، ابراز کرد: گرگان به عنوان یکی از شهرهایی که دارای بافت جمعیتی خاص است نیازمند نگاهی ویژه می باشد که بتواند پاسخگوی نیازها باشد.

سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: پروژه های گردشگری از جمله مهم ترین خواسته های مردم شهر گرگان است چرا که می تواند به اشتغالزایی و اقتصاد شهری کمک ویژه ای داشته باشد که در راستای توسعه شهر گرگان اثر گذاری بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: انتظار داریم برخی از سر فصل های بودجه ای که مطابق قوانین بسته می شود اما درآمد آن باید پس از واریز به خزانه به شهرداری و بدنه مدیریت شهری منتقل شود پرداخت شود چرا که اطلاع یافته ایم در برخی از سر فصل ها هیچ مبلغی از خزانه به شهرداری گرگان اختصاص پیدا نکرده است.

مقسم یادآورشد: یکی از انتظارهای ویژه ای که از نهادهای ملی و حاکمیتی داریم بحث جدی گرفتن معاهده های دوستانه با برخی از کشورهاست که بیشتر شهرهای بزرگ کشور با شهرهای کشورهای دیگر با عنوان خواهرخواندگی امضا کرده اند که گرگان هم از این موضوع مستثنا نیست.

عضو هیئت رییسه شورای شهر گفت: گرگان با گوانگژو که یکی از شهرهای صنعتی و بزرگ کشور چین است پیمان خواهر خواندگی بسته که تولید و توانایی بسیار زیادی دارد لذا ما نیز انتظار داریم وزرای اقتصادی دولت بتوانند شرایط حضور تولید کنندگان و فعالان اقتصادی را از طریق گرین کارت های اقتصادی تسهیل نمایند تا بتوانیم تعامل بهتری را داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار