مهاجر گفت: رسانه ها می تواند نقش ارزنده ای در جهاد تبیین داشته باشند و مقام معظم رهبری یکی از ابزارهای خوب در این حوزه رسانه می داند.

رسانه ها می تواند نقش ارزنده ای در جهاد تبیین ایفا کنند/ بیان مشکلات یکی از رسالت های رسانه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سید علی مهاجر صبح امروز در  اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان اظهار کرد: صداقت و راستگویی یکی از موضوعاتی است که  از نام این جشنواره متبلور می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: زحمت های زیادی اصحاب رسانه استان گلستان در طول سفر رئیس جمهور و همچنین   تبیین مشکلات و دغدغه های استان  گلستان داشتند.

مهاجر بیان کرد: این سفر شاید نمادی از همدلی بوده و از سوی دیگر مسیری برای  حل مشکلات است و مصوبات خوبی برای استان به همراه آورد.

وی گفت: در حوزه رسانه تاثیر رسانه در نقش و توسعه برکسی پوشیده نیست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دغدغه های حضرت آقا را بررسی می کنیم گوا بر  نقش رسانه است و فضای زندگی را برای انتقال مفاهیم متاثر کرده است.

مهاجر یادآور شد: مقام معظم رهبری می فرماید امروز  رسانه ها در دنیا فکر و فرهنگ و   هویت فرهنگی انسان ها را القا می کنند و تعیین کننده هستند و رسانه ها می توانند در بهبود زندگی انسان موثر باشند و می توانند در گسترش صلح و امنیت جهانی موثر باشند و می توانند در ارتقا اخلاق و معنویت در بین انسانها موثر باشند و می توانند انسان ها را خوشبخت تر کنند.

وی تاکید کرد: مخاطب شناسی در دستور کار رسانه ها است و با مخاطب شناسی درست می توانند رسانه ها تعاملات خود را بالا ببرند.

این مقام مسئول بیان گرد: رسانه می تواند چشم بیداری برای جامعه باشد و امیدواریم رسانه ها نگاه حزبی و جناحی را دنبال نکند و مشکلات و مسائل مردم را همچون ابوذر غفاری پیگیری کند.

مهاجر افزود: رسانه ها می تواند نقش ارزنده ای در جهاد تبیین داشته باشند و مقام معظم رهبری یکی از ابزارهای خوب در این حوزه رسانه می داند.

وی گفت: رسانه ها بنا نیست همه چیز را خوب جلوه دهند و رسانه ها باید به رسالت خود یعنی بیان مشکلات مردم و پیگیری آن بپردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار