زنگانه گفت: مسئولان گلستان عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و جذب ریال به ریال اعتبارات را در دستور کار خودشان قرار دهند.

مسئولان عملیاتی شدن مصوبات سفر و جذب ریال به ریال اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» صبح امروز (شنبه ۶ فروردین) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با تبریک سال نو گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در استان صورت گرفت و جهش بودجه، سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه و وزرا به استان و تصویب مصوبات خوب از جمله این اقدامات بوده است.

 

استاندار گلستان افزود: در سال گذشته تغییرات زیادی در بدنه اجرایی استان انجام شد و در زمینه های مختلف اقدامات خوبی در استان رقم خورده است.

 

وی با بیان اینکه یک برنامه عملیاتی بزرگ تحت عنوان «عملیاتی شدن مصوبات سفر» در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: بیش از یکصد و 11 طرح مصوب شده استان در سفر رئیس جمهور باید عملیاتی شود که این خود نیازمند یک برنامه منسجم و خوب برای جهش در استان است.

 

زنگانه خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان مصوبات با حداکثر توجه به استان اتفاق افتاد و به اندازه چندین سال بودجه و منابع وارد استان شده است که این خود یک فرصت طلایی را پیش روی استان قرار داده است.

 

وی تاکید کرد: مسئولان عملیاتی شدن مصوبات سفر و جذب ریال به ریال اعتبارات را در دستور کار خودشان قرار دهند.

 

استاندار گلستان با اشاره به روند واکسیناسیون صورت گرفته در استان، گفت: این روند و تعداد راضی کننده نیست و باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی استان هم در کنار قرارگاه شهید سلیمانی استفاده شود تا آمار واکسیناسیون بیشتر شود.

 

وی افزود: باید مقدار دوز اول واکسن به بالای 95 درصد، دوز دوم به بالای 90 درصد و دوز سوم به بالای 45 درصد برسد.

 

زنگانه، خواستار راه اندازی سیستم یکپارچه سازی آزمایشگاه های استان شد و گفت: این پروژه باید در سه ماهه اول امسال در استان اجرایی و مستقر شود.

 

وی گفت: سال 1401 باید به یک سال پر کار برای تلاش تبدیل شود.

 

بازگشایی مدارس بر اساس آخرین شیوه نامه بهداشتی از 15 فروردین، بازگشت ساعت کاری ادارات به ماقبل کرونا و تدابیر ویژه برای ماه مبارک رمضان از مصوبات این جلسه بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار