خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گلستان با رزمایش بهار خدمت در ایام نوروز جلوه‌های تماشایی را به نمایش گذاشته است، در نوروز امسال بیش از 100 گروه جهادی عزم خود را برای آبادانی و محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار جزم کردند.

جلوه‌های تماشایی «بهار خدمت»/ فعالیت 100 گروه جهادی در مناطق محروم گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، اردو‌های جهادی تجلی تفکر و روحیه همدلی در میدان حل مسائل است، قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران که در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان های این انقلاب دارد، این اتفاق تحسین‌برانگیز جلوه‌های تماشایی از بهار خدمت را به نمایش گذاشته است.

کارنامه بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان در اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، معیشتی، بهداشت، کشاورزی، توزیع جهیزیه نوعروسان، فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی درخشان است و برگ برنده این موفقیت را در اجرای فعالیت‌های مختلف می توان دید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان از اجرای طرح بهار خدمات در استان خبرداد و گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در ایام عید در گلستان مشغول به خدمت رسانی هستند.

سرهنگ عمرانی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی مستقر در مناطق محروم اظهارکرد: در ایام نوروز بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از اقشار مختلف دانشجویی، محلات و غیره در روستاهای محروم استان مشغول فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان افزود: ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و خانه محروم، ساخت و بازسازی مسجد، احداث جاده بین مزارع، رنگ آمیزی و دیوارنویسی مدارس و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف برای کودکان و بانوان روستا، از جمله عرصه‌های فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم استان گلستان است.

عمرانی گفت: طرح نوروزی بسیج سازندگی تحت عنوان «بهار خدمت» از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار