آیت الله نورمفیدی گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توجه به درون است و امیدواریم تحول همه ما پس از این ماه ضیافت الهی، مشهود باشد.

ماه مبارک رمضان فرصتی برای توجه به درون است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (یکشنبه 14 فروردین) در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توجه به درون است و امیدواریم تحول همه ما پس از این ماه ضیافت الهی، مشهود باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شعار سال، افزود: مسئله کشاورزی از موضوعات مهم کشور و استان گلستان است و این حوزه باید بر پایه دانش بنیان باشد.

 

وی با بیان اینکه از ۴ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور، تنها چهار درصد آن مربوط به کشاورزی است، گفت: باید از شرکت‌های دانش‌بنیان استان که در حوزه کشاورزی نقش‌آفرین هستند، حمایت شود.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اجرای طرح گردشگری آشوراده به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، افزود: جزیره آشوراده می تواند سکوی پرش توسعه اقتصاد استان باشد و همه باید در موضوعات توسعه استان در میدان باشند.

 

وی ادامه داد: رئیس جمهور قاطع و جدی پیگیر اجرای طرح گردشگری در آشوراده هستند و نباید در این مسئله کوتاهی شود.



آیت الله نورمفیدی یادآور شد: اگر خواهان تحول در استان هستیم، باید بدانیم که با پشت میز نشستن‌ها اتفاقی نمی‌افتد و مدیران باید به میدان بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار