استاندار گلستان تاکید کرد

استاندار گلستان گفت: در راستای سیاست‎گذاری و برنامه‎ها باید حمایت، پشتیبانی از معلولان و پیشگیری از معلولیت‎ها به عنوان یک اتفاق اساسی باید دنبال شود.

برنامه‎ریزی و پشتیبانی از معلولان گلستانی در سیاستگذاری‎ها

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو ظهر امروز در آیین تجلیل از معلولان استان گلستان اظهار داشت: کسانی که بی‌حساب وارد بهشت می‎شوند کسانی هستند که صادقانه عمل می‎کنند و دیدگاه من این است که بیشتر معلولان عمل صالح دارند.

وی با بیان اینکه در استراتژی رفتار باید نسبت به معلولان ارتباط خاصی ایجاد شود، افزود: از موضع محاسبه پاسخ رفتاری نسبت به این چهره‎های معلولان باید در جامعه  تفکر کرد.

استاندار گلستان افزود: با اخلاص و عمل می‎گویم که معلولان عزیز در قلب ما جا دارند و دلیل آن بی‎ریا بودن و صفا عمل این عزیزان است.

 صادقلو ادامه داد: اگر اقدامات معلولان را بخواهیم به رشته نگارش در بیاوریم چهره‎ها و ترسیم‎های زیبایی دست خواهیم یافت.

باید در حد توان و بضاعت از معلولان حمایت کنیم

وی با بیان اینکه باید در حد توان و بضاعت از معلولان حمایت کنیم، ابراز داشت: در راستای حمایت از معلولان یک سیاست فرادستی در برنامه پنجم داریم.

 استاندار گلستان بیان داشت: در راستای سیاست‎گذاری و برنامه‎ها باید حمایت، پشتیبانی از معلولان و پیشگیری از معلولیت‎ها به عنوان یک اتفاق اساسی باید دنبال شود.

صادقلو ضمن تشکر از کسانی که در عرصه کمک به معلولان در جامعه فعالیت می‎کنند، بیان داشت:سازمان بهزیستی همان طور که در تعابیر مقام معظم رهبری آمده است کار مهم و خطیری نسبت به جامعه معلولان دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی باید نسبت به خدمات به معلولان انجام می‎دهند به خود افتخار کنند، افزود: برخی از افراد جامعه با نگاه ضد فرهنگی و با حس‎های کاذب نسبت به کارهایی که بر زمین مانده و چنین خدماتی نگاه می‎کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه کسانی که در این راستا فعالیت می‎کنند اصالت دارند، افزود: کیفیت عمل در کمک به معلولان حایز اهمیت است و سازمان بهزیستی باید به این مهم توجه کند و برنامه‎ریزی درستی نسبت به آن داشته باشد.

کار در مجموعه بهزیستی از ظرفیت و معنویت بالایی برخوردار است

صادقلو با بیان اینکه کار در مجموعه بهزیستی از ظرفیت و معنویت بالایی برخوردار است، یادآور شد: خدمات و کمک‎هایی که باعث می‎شود استعداد در بین معلولان شکوفا شود جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه برخی از معلولان دارای استعدادهای ذهنی خوبی هستند، افزود: اگر خداوند آیتمی را از این معلولان گرفته است به آنها یک توانایی و ظرفیت دیگری بخشیده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار