نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دشمن‌شناسی وظیفه امروز خانواده‎های شهدا است گفت: دشمن پس از جنگ تحمیلی میدان را خالی نکرده و امروز دشمن جنگ فرهنگی علیه اسلام به‌کار گرفته و قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.

دشمن‌شناسی وظیفه امروز خانواده‎های شهدا است

به گزارش گلستان24، لاله افتخاری صبح امروز در کنگره ملی اسوه‌های صبر در مصلی علی آبادکتول اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد کبیر همچنان ادامه دارد و دشمن پس از جنگ تحمیلی میدان را خالی نکرده و امروز دشمن جنگ فرهنگی علیه اسلام به کار گرفته و قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.

وی افزود: بانوان و خانواده‌های شهدا به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند که با رعایت حجاب، ترک دنیاپرستی، پرهیز از اصراف و انجام رسالت زینبی خود گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین باشند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین جلوه‎ای از اقتدار و صبر زینبی بود تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین نمود اقتدار و استقلال مسلمانان و عدم وابستگی آنان به بیگانه بوده و در نتیجه سبب خشم و وحشت دشمن می‎شود.

افتخاری گفت: این صبر و اقتدار آثار فراوانی داشته که همین مدافعان حرم و پیروزی‌ها و مقاومت‌ها در جهان اسلام برگرفته از آن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد افزود: آنچه امروز به عنوان حمایت از حقوق زنان مطرح می شود انتفاع برنامه‌ریزان در آن در نظر گرفته شده اما دفاع واقعی از حقوق زنان در مکتب وحی و قرآن کریم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه زنان نقش موثری در رساندن پیام شهدا و انقلاب به گوش جهانیان دارد افزود: رسالت ما در دفاع از حقوق زنان بیان تساوی جنسیتی نیست بلکه ما باید رسالتی زینبی و الگو بخشی برای زنان جهان داشته باشیم که این مهم فقط در لوای صبر و استقامت با بصیرت می‌تواند انقلاب اسلامی ما را بیمه کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ثبت و ضبط خاطرات شهدا تاکید و بیان کرد: برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری از سبک زندگی شهدا کانون همبستگی فرزندان شهید در کشور ایجاد شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار