آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: حضور روحانیت در فضای دانشگاه نعمت و اثر بخش است و این کار خوب و پسندیده که توسط مقام معظم رهبری در دانشگاه پایه گذاری شد.

 حضور روحانیت در دانشگاه نعمت و اثر بخش است

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله العظمی علوی گرگانی در جمع دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه گلستان اظهارکرد: حضور روحانیت در فضای دانشگاه نعمت و اثر بخش است و این کار خوب و پسندیده که توسط مقام معظم رهبری در دانشگاه پایه گذاری شد اثرات مثبتی بر جوانان دانشگاهی دارد و  خدمت در این عرصه توفیقی است که خداوند به شما روحانیت عنایت فرموده است.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: اگر شما جوانان آن حالت درونی خود را به وسیله ائمه معصومین (ع) در معرض قرار دهید و آن را تزکیه کنید این برای شما سعادت است در تزکیه کردن آن است که عمل خود را به عنوان مصداقی از عمل های مخلص باشد و از عمل های دارای اخلاص باشد چون مسئله اخلاص سخت ترین موضوعات در مقام عمل است.

وی افزود: امام صادق (ع) میفرمایند المُخلَصِین علی خَطَرٍ عَظیمٍ باید از خداوند بخواهیم که به عمل های ما اخلاص بدهد چون جوهره هر عملی اخلاص آن عمل است، اخلاص در عمل از مسائل بسیار مهم در اعمال عبادی است و شما جوانان به آن اهتمام داشته باشید همه ما عمل عبادی داریم ببینیم چقدر آن خالصانه و مورد رضایت خداوند است باید از خداوند بخواهیم تا عمل های ما را مورد رضایت خودش قرار دهد اخلاص بهترین چیزی است که انسان به دنبال آن باید باشد.

آیت الله العظمی علوی گرگانی سپس از حضور دانشجویان فعال فرهنگی  و هماهنگ کنندگان این جلسه قدردانی نمودند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جلال مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گلستان گفت: فضای دانشگاه در مسائل دینی فضای بسیار خوبی دارد و همیشه در ایام تبلیغی و ماه مبارک رمضان مبلغینی از قم جهت امر تبلیغ در فضای این دانشگاه می آیند.

وی افزود: این جمع دانشجویی که خدمت حضرتعالی آمده اند از دانشجویان متدین و انقلابی و پیگیری مسائل دینی و شرعی هستند و مراجعات خوبی به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه دارند این جوانان در مراسمات مذهبی که در دانشگاه برای اهل بیت (ع) برگزار می شود حضوری فعال دارند.

حجت الاسلام جلال در ادامه از آیت الله العظمی علوی گرگانی تشکر و قدردانی به جهت قبول زحمت و پذیرفتن دانشجویان به حضور خود داشتند.

image 2019 6 2 13 58 38 179 5WB

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار