کبیر در خصوص نام تیم بسکتبال بانوان گرگان در لیگ بسکتبال کشور گفت: شهرداری به صورت اسپانسر از این تیم حمایت می کند و تیم به اسم بانوان شهر گرگان در حال حاضر در لیگ حضور پیدا کرده است.

بسکتبال بانوان گرگان با نام «بانوان شهر گرگان» در لیگ حاضر است/ اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفری در گرگان پیگیری شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسدالله کبیر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در مورد آخرین وضعیت تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در مسابقات لیگ و نام این تیم گفت: شهرداری به صورت اسپانسر از این تیم حمایت می کند و تیم به اسم بانوان شهر گرگان در حال حاضر در لیگ حضور پیدا کرده و مسائل مدیریتی برای نام تیم وجود دارد که باید بین شورای شهر و شهرداری حل شود.

رئیس هیئت بسکتبال گلستان ادامه داد: موقتا کار را پیش می بریم و امیدواریم به جمع بندی در این خصوص برسیم و بتوانیم حمایت های خود را از بانوان بسکتبالیست گرگان افزایش دهیم.

کبیر به تماشاگران پرشور گرگانی در مسابقات بسکتبال اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیتی که وارد سالن می شود این سالن جوابگوی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیست و سالن 6 هزار نفری که کلنگ آن نیز زمین خورده است نیاز است که افتتاح شود.

وی تاکید کرد: با وجود چنین تماشاگران پرشور باید به گرگان توجه بیشتری شود و این نیاز است بودجه ملی برای اتمام پروژه سالن 6 هزار نفری گرگان در نظر گرفته شود.

رئیس هیئت بسکتبال گلستان با بیان اینکه قطعا سالن 6 هزار نفری هم برای مسابقات جوابگو تماشاگران نیست، تاکید کرد: از مسئولان ورزش و استاندار درخواست دارم این سالن زودتر راه اندازی شود و شرایط برای تماشاگران بهبود پیدا کند.

کبیر به آمادگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ اشاره کرد و گفت: این تیم تمرین های خود را از زمان حضور شاهین طبع در گرگان آغاز کرده است.

وی ابراز داشت: مسابقات تمرینی خوبی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نظر گرفته شده و توانسته در دو دیدار گذشته نتایج خوبی در مسابقات لیگ بدست بیاورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار