فرمانده سپاه کلاله با بیان اینکه بسیج در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و کمک به مردم حضور دارد، گفت: در هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان ۱۸۰ برنامه متنوع بصیرتی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادمقاومتی، محرومیت‌زدایی و غیره اجرا می‌شود.

بسیج در صف مقدم کمک به مردم حضور دارد/برگزاری ۱۸۰ برنامه ویژه هفته بسیج در کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود بیات صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: تفکر بسیج بر پایه ولایت‌مداری شکل گرفته است و هرجا که نیاز باشد بسیج در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و کمک به مردم حضور دارد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد بسیج مستضعفان، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در کنار آن طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری نیز مورد تأکید جدی است.

فرمانده سپاه کلاله با بیان اینکه خدمات‌رسانی بسیج قوم و مذهب نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: خط‌ کش‌گذاری‌های حزبی و جناحی در بسیج هیچ جایگاهی ندارد زیرا بسیج فقط در مسیر ولایت حرکت می‌کند و به توسعه و پیشرفت جامعه می‌اندیشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 180 برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کلاله گفت: برنامه‌های متنوع بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و غیره در این هفته پیش‌بینی شده است. در کنار آن طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی نیز در این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

بیات افزود: تجدید پیمان بسیجیان با آرمان‌های شهدا و  تجمع بزرگ « نمایش اقتدار» از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج در شهرستان کلاله است.

علی‌اصغر بیانی، فرماندار کلاله نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج بزرگترین ظرفیت مردمی برای حل مشکلات و بحران‌هاست، خاطرنشان کرد: بسیج، نهادی خدمتگزار بوده که در هر عرصه‌ای ورود کرده، جزو خوشنام‌ها است.

وی افزود: همه ظرفیت‌های شهرستان را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته بسیج به کار می‌گیریم و از مدیران و مسئولان شهرستانی می‌خواهیم در این ایام به صورت ویژه پای کار باشند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار