فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت:‌ به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گرگان برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده و تجمع بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم، برگزار خواهیم کرد.

تجمع بزرگ عفاف و حجاب در گرگان برگزار می‌شود
به گزارش گلستان 24 ؛  باقر رحمانی، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان، با بیان این که هویت سپاه مکتبی و براساس اندیشه‌های امام ‌(‌ره)‌ است، اظهار کرد: سپاه یک نهاد انقلابی است که رسالت خطیر نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی افزود: سپاه و بسیج جدا از هم نبوده و در کنار سایر ‌مسئولان به خدمت مردم مشغول هستند؛ ‌امیدواریم با تفکر و روحیه بسیجی بتوانیم رسالت و وظیفه بزرگ خود را انجام دهیم.

رحمانی تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند که انقلاب به چهلمین سالگرد خود نرسد و این مفهوم در کلام دشمنان اسلام از جمله عربستان، صهیونیست و غیره وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ‌به اشاره به اتفاقات اخیر در تهران، گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان که قصد برهم زدن حاکمیت انقلاب را دارند، باید با تمام توان پای کار بیاییم.

رحمانی با بیان این که در کنار مشکلات کشور، عده ای منتظر سوء استفاده هستند، افزود: مسئولان خواسته های به حق مردم را در اولویت کار خود قرار دهند تا سبب دلگرمی آن ها شود.

وی گفت: سپاه برنامه های مختلف را در سطح شهرستان علیه جنگ نرم برگزار می کند از جمله این که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده و تجمع بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم، برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار