افزایش ۱۱ درصدی اعضای کتابخانه‌های بندرگز، توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب پذیر گمیشان و بندرترکمن، جمع‌آوری روزانه ۶ تن زباله عفونی در استان و پلمب کارگاه‌های غیرمجاز چوب‌بری در کردکوی از جمله خبرهای کوتاه امروز شنبه گلستان است.

جمع‌آوری روزانه ۶ تن زباله عفونی در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ فرماندار بندرگز از افزایش ۱۱ درصدی اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان از ۲ هزار و ۷۸۰ نفر در سال ۹۷ به ۳ هزار و یکصد نفر در پایان سال ۹۸ افزایش یافت.

حسین احمدی افزود : پارسال ۳۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب از کتابخانه های عمومی بندرگز به امانت گرفته شده که این میزان در مقایسه با سال ما قبل ۹۳ درصد بیشتر شد.

**

فرماندار بندرترکمن گفت: با کمک خیرین در مرحله اول رزمایش رزمایش کمک مومنانه و مواسات ، ۷۰۰بسته معیشتی بین اقشارآسیب پذیراین شهرستان توزیع شد.

**

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت: روزانه بیش از ۶ تن زباله عفونی ۳۰۰ مرکز درمانی از جمله ۱۶ بیمارستان استان جمع آوری شده و پس از انتقال به محل دفن مخصوص پسماندهای پزشکی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاک‌دهی و آهک پاشی می شود.

**

فرمانده سپاه گمیشان با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی پس از شیوع کرونا گفت: با تلاش نیروهای جهادی و راه اندازی ۴ کارگاه تولید ماسک، بیش از۲۰ هزار ماسک در این شهرستان تولید و پخش شد.

**

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی با اشاره به این که قاچاق چوب، بلای جان جنگل‌های این شهرستان است گفت: برای جلوگیری از قطع درختان جنگلی، کارگاه‌های غیرمجاز برش چوب در کردکوی پلمب می‌شود.

**

علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش از توزیع هزار و ۷۲۵ بسته معیشتی و حمایتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷ هزار و ۹۶ بسته معیشتی به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا ای شهرستان توزیع شد.

**

پویش بزرگ اجرای طرح برکت سفره برای تامین ۳۰ هزار قرص نان رایگان ویژه ماه مبارک رمضان از سوی قرارگاه فرهنگی اسراء گنبدکاووس آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار