قصه پرغصه رستوران دارهای کمربندی غربی گرگان در سایه توجه صرف به یک رستوران معروف و یک تقاطع ترافیکی غیر قانونی این روزها همچنان محل مناقشه فرمانداری ، شهرداری و شورای ترافیک می باشد.

قصه پرغصه رستوران دارهای کمربندی غربی گرگان / فرمانداری و شهرداری علیرغم وعده ها هنوز هیچ کاری نکرده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، این روزها اقتصاد و معیشت حرف اول را می زند، همه باید دست به دست یک دیگر دهند تا کارفرما و کارگر بتوانند اقتصاد و معیشت خود را در سال جهش تولید به خوبی گسترش دهند.

قطعا همه ما پس ازطرح بازآفرینی کمربندی گرگان بارها و بارها از این محل عبور کرده ایم، رستوران ها و هتل آپارتمان های بسیاری در کنار گذر کمربندی گرگان قرار گرفته اند که هر کدام روزگاری بین 20 تا 40 نفر از این رستوران ها کسب درآمد می کردند.

یکی از مشکلاتی که این رستوران ها پس از طرح جدید و ساخت روگذر برایشان اتفاق افتاد، عدم مهندسی دقیق و نظرخواهی آن ها در هنگام احداث پروژه مربندی گرگان بود به طوری که عدم وجود تقاطع مناسب برای همه آن ها باعث شده تا این رستوران ها با مشکل عدم مراجعه مشتری برای همه آن ها مواجه شوند.

این تقاطع به نحوی است که همه رستوران ها در مقابل آن ها قرار ندارند و اگر کسی قصد داشته باشد به رستوران های دیگر مراجعه کند نمی تواند به سادگی به همه آن ها دسترسی داشته باشد و تقاطع درست در مقابل یکی از رستوران های معروف قرار گرفته است.

این موضوع رستوران ها را با مشکلات عدیده مالی رو به رو کرد تا جایی که همه آن ها به صورت میانگین 20 نیرو خود را در این شرایط مالی تعدیل کنند و کارگرانی که زندگی خود را این روزها به سختی می گذرانند در سال جهش تولید به فکر نان شب خود باشند.

ماهی 15 میلیون اجاره  می دهم ، در آستانه ورشکستگی ام

در همین رابطه علی یزدانی صاحب رستوران یزدانی به خبرنگار گلستان ما گفت : متاسفانه  در خصوص مشکلات رستوران دارهای این نقطه بارها کتبا نوشتیم و حضورا هم در شورای شهر صحبت های لازم را انجام دادیم ، به آقای مهندس عارف معاون عمرانی شهردار هم گفتم شما چرا در ابتدای این لاین کندرو تقاطع را ایجاد کردید؟ عارف گفت من مخالف این طرح بودم نمی دانم چرا اجرا شد از آقای دادبود پرسیدم گفت من هم مخالف بودم.

یزدانی ادامه داد : سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان و پلیس راهور هم تایید کردند که ایجاد راه دوطرفه در لاین های کندرو خطرناک است اما شنیده ام که یکی از صاحبان رستوران ها با داد و بیداد توانسته این راه را باز کند.

وی تاکید کرد : یکی از رستورانها 25 نفر کارگر داشته که به 5 نفر رسیده و کارگران خود من از 15 نفر به دو نفر رسیده وصاحب مغازه به من مهلت داده که مغازه را تخلیه کنم چون ماهی 15 میلیون اجاره می دهم و در آستانه ورشسکتگی ام ، بهترین جوانهای شهر پیش من کار می کنند ، مگر جرم من چیست که برای معیشت و اشتغال جوانان دست به این کار زده ام و در پشتیبانی شعار سال و تحقق منویات رهبری تلاش می کنم .

اولویت اول فرمانداری در کمربندی جان مردم و بحث های ترافیکی است

فرماندار گرگان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، گفت: اگر قوانین را بخواهیم در آن منطقه اجرا کنیم با جهش تولید در تناقض است اما کاری را انجام می دهیم که به نفع همه باشد.

محمد حمیدی، خاطرنشان کرد: روزهای گذشته بازدید میدانی داشتم تا اولویت اول را مشخص کنیم، اولویت اول ما جان مردم است.

وی، افزود: کاری که آن جا باید صورت بگیرد یا باید مهندسی باشد یا سرمایه گذاری اما اولویت ما بحث ترافیکی است که آن را مدنظر قرار می دهیم.

منتظر نظر شورای ترافیک هستیم

عارف معاون فنی شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: قرار شد برای کنار گذر طرح نهایی را شورای ترافیک مطرح کنیم که اگر تمام موارد به نفع این موضوع بود که تقاطع کنار گذر بسته شود که بسته خواهد شد.

وی، افزود: جلسات بعدی طی نامه ای به شورای ترافیک تا دو هفته آینده طرح ارائه می شود و منتظر نظر تمام اعضای شورای ترافیک است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار