رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان گنبدکاووس از کسب رتبه نخست این صندوق در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی خبر داد.

رتبه نخست صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ جانعلی قورچایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاست‌های کلی نظام و دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و توسعه کسب و کارهای کوچک به صورت دائمی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیران و پرسنل این صندوق رفع بیکاری و کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای خرد و پایدار است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی یکی از طرح‌های صندوق کارآفرینی امید در راستای اشتغالزایی است، افزود: در این مسیر نیز صندوق کارآفرینی امید شهرستان گنبدکاووس توانسته به خوبی بدرخشید و در جایگاه‌های برتر قرار بگیرد.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه کل تسهیلات پرداختی اشتغال روستایی در شهرستان گنبدکاووس، 434 فقره تسهیلات طرح اشتغالزائی بوده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 223 فقره طرح‌های اشتغالزایی را به  مبلغ 17 میلیارد و 47 میلیون تومان متعلق به تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید بوده است.

قورچایی با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید بالغ بر 305 نفر به صورت مستقیم صاحب شغل شده‌اند، ادامه داد: در بین بانک‌های عامل شهرستان بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را صندوق کارآفرینی امید گنبدکاووس داشته است که نشان از اهتمام ما برای کمک به حوزه اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید کنبدکاووس از لحاظ تعداد پرونده پرداختی رتبه اول صندوق کارآفرینی امید استان و از لحاظ مبلغ تسهیلات پرداختی رتبه دوم صندوق استان را کسب کرده است، تصریح کرد: امیدواریم با تداوم این روند و حتی افزایش خروجی تلاش‌ها بتوانیم شاهد برطرف شدن بیکاری جوانان شایسته این سرزمین باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار