کسب چهار رتبه برتر مسابقه نقاشی یونیسف توسط دانش آموزان گنبدکاووس و دستگیری عاملان ناامنی و مجروحیت چهار شهروند این شهرستان مرزی، مشمول عفو قرار گرفتن ۱۳۲ زندانی گلستان با موافقت مقام معظم رهبری و بستری ۴۶ بیمار کرونایی در کلاله از مهمترین اخبار کوتاه امروز سه‌شنبه استان گلستان است.

کسب رتبه برتر نقاشی یونیسف توسط دانش‌آموزان گلستانی و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش گنبدکاووس، در مسابقه "همه ما قهرمانیم" که به همت دفتر یونیسف در ایران و وزارت کشور ویژه کودکان و نوجوانان سه تا ۱۹ سال برگزار شد، چهار هزار و ۲۷۲ نقاشی و دلنوشته درباره کادر درمان و پزشکان، آتش نشانان، مغازه‌داران، پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی که در زمان شیوع کرونا به مردم شهرشان کمک کردند به دبیرخانه این مسابقه ارسال و ۷۰ اثر به عنوان برتر انتخاب شد.

"نجوا طاطار، مائده تقی زاده، عالیه منگلی پور و صبا مختومی" چهار دانش آموز گنبدکاووس به ترتیب موفق به کسب ۲ مقام‌ دوم و ۲ مقام سوم و هشتم بخش نقاشی این مسابقات شدند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری افراد شروری که با مراجعه به منزل یکی از شهروندان در خیابان فجر، اقدام به چاقوکشی و تیراندازی با سلاح گرم کرده و باعث مجروحیت چهار نفر شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود علی‌فر گفت: ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه این افراد شرور، در کمتر از ۲ ساعت چهار عامل درگیری را دستگیر و در بازرسی از محل اخفای آنها، یک قبضه سلاح غیرمجاز نیز کشف کردند.

**

دبیر کمیسیون عفو، تخفیف و تبدیل دادگستری گلستان گفت که ۱۳۲ زندانی این استان به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و با موافقت مقام معظم رهبری مشمول عفو، تخفیف مجازات و آزادی از زندان شدند.

حجت الاسلام سیدمحسن رسولی افزود: با عفو این مددجویان، تعداد زندانیانی که از ابتدای امسال در مناسبت‌های مختلف اعیاد فطر، غدیر، قربان و رجبیه در استان گلستان مشمول عفو شدند به ۳۵۸ نفر رسید.

**

فرماندار کلاله از بستری بودن ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کلاله از لحاظ شیوع ویروس کووید۱۹، فعالیت هفته بازار تعطیل و محل عرضه دام زنده تغییر و به مکان جدید انتقال می‌یابد.

محمد ابراهیمی تودرواری همچنین در جلسه شورای کشاورزی کلاله گفت که مقدار چهار میلیون لیتر سوخت بین صاحبان ماشین آلات کشاورزی برای کشت محصولات پاییزه در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: با توزیع پنج هزار و ۵۰۰ تن کود شیمیایی، ۲ هزار و ۹۱۰ تن بذر گندم گواهی شده و ۴۵ تن بذر کلزا بین کشاورزان، شرایط برای کشت محصولات پاییزی در کلاله فراهم است.

**

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: ماموران انتظامی در حین کنترل محور ورودی استان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو سه هزار لیتر شیر فاقد مجوز کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار