رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: طرح توانمند سازی صدف با هدف آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهها با بازار کار برگزار می شود.

طرح صدف برای فارغ التحصیلان دانشگاه های گلستان اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: طرح توانمندسازی صدف با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برگزار می شود و به آن‌ها کمک کند تا مسیر درست شغلی خود را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

وی افزود: طرح صدف در سه فاز اصلی خودشناسی (کمک به افراد برای شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم از جمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روند‌های بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده و آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

غفاری ادامه داد :یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای این طرح، کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و کمک به افراد برای آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی و همچنین نحوه تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی است.

وی گفت : در پایان این طرح، به منتخبان کمک خواهد شد تا دوره کارآموزی و کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان سپری کنند.

غفاری افزود : علاقه‌مندان به‌ منظور انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌نام و شرکت در این طرح، تا روز شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند به نشانی www.b۲n.ir/e۷۹۰۸۳ مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار