مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: با توجه به این که بین ۲۵ تا ۲۰ درصد از واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راکد بوده، ضرورت استفاده از خدمات کلینیک صنعتی را دوچندان می کند که متاسفانه صاحبان واحدها رغبت کمتری برای استفاده از این خدمات از خود نشان می دهند.

۲۵ تا ۲۰ درصد از واحدهای صنعتی استان راکد هستند

به گزارش گلستان 24، رضا شهمرادی اظهار کرد: این در حالی است که کلینیک صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی استان طی چند سال اخیر راه اندازی شده و آماده ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه عارضه یابی و بهبود تولید است.

وی از مدیران واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای غیرفعال خواست از ظرفیت کلینیک صنعتی برای رفع موانع تولید در واحد تولیدی خود بهره گرفته تا از هدر رفت سرمایه گذاری ، جلوگیری و در خدمت رونق اقتصادی استان قرار گیرد.

وی گفت: کلینیک صنعتی دارای مشاوران متخصص در حوزه های مختلف از ایجاد تا تولید و بازاریابی بوده و می تواند نقش بسزایی در حل ریشه ای موانع و مشکلات سرراه تولید واحدهای صنعتی استان داشته باشد.

شهمرادی استفاده مدیران واحدهای صنعتی از ظرفیت این کلینیک در رونق تولید را خواستار شد.

وی مشکل عمده واحدهای صنعتی راکد در استان را از جمله نداشتن سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات، اختلاف شرکا، مواداولیه، بدهی به بانک ها و بازاریابی و صادرات برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار