به مناسبت دهه فجر؛

۱۵۶طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان مراوه تپه بصورت متمرکز افتتاح یاکلنگ‌زنی شد.

افتتاح یا آغاز ساخت ۱۵۶طرح عمرانی و اقتصادی در مراوه تپه

به گزارش گلستان 24، آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۵۶طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در مراوه تپه با حضور ویدئوکنفرانسی علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با حضور نماینده مجلس، فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، مدیران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان به صورت متمرکز در فرمانداری این شهرستان آغاز شد.

در این مراسم ابتدا سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه گفت: برای این ۱۵۶طرح عمرانی و اقتصادی بالغ ۲۸۵میلیارد تومان مراوه تپه هزینه شده یا اعتبار در نظر گرفته شده است.

قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از طریق ویدئوکنفرانس به ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته در شهرستان مراوه تپه پرداخت.

در ادامه دکتر آریانپور از طریق ویدئوکنفرانس گفت: با وجود خدمات انجام گرفته در شهرستان مراوه تپه بعد از انقلاب، بخاطر عمق محرومیت هنوز این شهرستان نیاز به خدمات بیشتری دارد.

مدرسه یک کلاسه خیرساز در روستای سوجق بخش گلیداغ را افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری مراوه تپه گفت: این مدرسه با زیربنای ۷۷مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان به کمک مهندس معظمی، خیر و بصورت مشارکتی احداث شد.

این روستا در ۳۵کیلومتری شرق مراوه تپه قرار دارد.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره روستای یانبلاغ بخش گلیداغ افتتاح شد.

قربانی سرپرست فرمانداری مراوه تپه گفت: عملیات اجرایی این سالن در سال۱۳۹۲ با زیربنای ۹۸۰مترمربع آغاز شد و اعتبار این سالن ۲۵میلیارد ریال است که ۱۰میلیارد ریال آن توسط نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی شهرستان مراوه تپه و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستا به بهره برداری رسید.

روستای یانبلاغ بزرگترین روستای بخش گلیداغ بوده و با مرکز شهرستان مراوه تپه حدود ۸۵کیلومتر و با بخش گلیداغ ۷کیلومتر فاصله داشته و دارای ۶۰۰خانوار و ۲۷۰۰نفر جمعیت است.

دو مرکز نیکوکاری هم در شهرستان مراوه تپه افتتاح شد.

اسکندری، رئیس کمیته امداد مراوه تپه گفت: این مراکز برای تسهیل سازی در خدمت رسانی به مددجویان افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار