معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گلستان:

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گلستان گفت: طرح جمع آوری و مقابله با عرضه باطری و کمک فنر تقلبی خودرو از امروز به صمت گلستان ابلاغ شد.

ابلاغ طرح جمع آوری لوازم یدکی تقلبی به گلستان

به گزارش گلستان 24، اصغر اصغری اظهار کرد: با ابلاغ این دستور العمل ،از امروز برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها برای جمع آوری و مقابله با عرضه باطری و کمک فنر های تقلبی و غیر استاندارد در بازار را شروع کردیم.

وی افزود: با توجه به الزامی بودن استاندارد باطری و کمک فنر خودرو در این مرحله از اول اردیبهشت ماموران نظارتی صمت با مراجعه به مراکز عرضه و فروش لوازم یدکی باطری ها و کمک فنر های غیر استاندارد را جمع آوری و با فروشندگان متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

اصغری گفت: از ماه های قبل به وارد کنندگان و تولید کنندگان داخلی و اتحادیه های عرضه و فروش باطری و کمک فنر تذکرات لازم داده شده تا لوازم تقلبی خود را جمع اوری کنند و در این مرحله با فروشندگان برخورد می شود.

وی افزود: از امروز تا اول اردیبهشت عرضه کنندگان این لوازم فرصت دارند برای جمع آوری داوطلبانه این لوازم تقلبی اقدام کنند تا با برخورد ماموران نظارتی سازمان صمت مواجه نشوند.

اصغری گفت: تلفن ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی مردم و سازمان صمت آماده دریافت گزارش های مردمی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار