بهترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال

امروزه با وجود رشد تکنولوژی گاهی اوقات می‌شنویم که بازاریابان می‌گویند که دنیای آینده تبلیغات دیجیتالی می شود و استفاده از هدایای تبلیغاتی فیزیکی دیگر کاربردی ندارد. اگرچه ممکن است درست باشد اما استراتژی‌های بازاریابی سنتی وجود دارد که در این عصر دیجیتال به کار خود با همان قدرت سابق ادامه می‌دهند. محصولات تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهند که برند خود را درست در مقابل چشمان مشتریان قرار دهید. اگر اقلام تبلیغاتی محصولات منحصر به فردی باشند که کاربرد عملی برای مصرف کنندگان دارند، به خاطر سپردن نام‌تان کار سختی نخواهد بود. این نوع تبلیغات در ایجاد روابط مثبت با مشتریان در موثر بوده و تأثیری عالی بر بازاریابی و فروش شما می‌گذارد.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

1. هزینه کم: هزینه مناسب خریداری محصولات تبلیغاتی می‌تواند به شما در حفظ بودجه بازاریابی کمک کند. در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر هستند؛ به خصوص اگر آن‌ها را به صورت عمده سفارش دهید. با کالاهای تبلیغاتی کم هزینه و با تاثیر بالا، می‌توانید مشتریان زیادی بدست آورده و بازگشت سرمایه باورنکردنی داشته باشید.

2. تبلیغات بلند مدت: محصولات تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی ماندگاری طولانی تری دارند، زیرا مردم تمایل دارند آن‌ها را در خانه یا محل کار خود نگه داشته یا هدایا را به افراد دیگری که علاقه مند به هدایا هستند بسپارند.

3. شناخت برند: وقتی مشتریان لوگویی بر روی هدایای تبلیغاتی می‌بینند، می‌توانند فوراً شرکت شما را شناسایی کرده و نام کمپانی را به خاطر بسپارند. هر چه آشنایی افراد جامعه با برند شما بیشتر شود، بدون شک فروش محصولات یا خدمات‌تان هم افزایش خواهید یافت.

4. وفاداری مشتری : هدیه دادن اقلام رایگان می‌تواند تأثیر عمیق و مثبتی بر رابطه بین شرکت شما و مشتریان داشته باشد.

 

 

4. تبلیغات گسترده : برخی از هدایای تبلیغاتی می‌توانند تعداد زیادی از مردم را با برند‌تان آشنا سازد. مشتریان شما می‌توانند کیف شما را به مرکز خرید، رستوران یا باشگاه بدنسازی برده و یا یک لیوان قهوه با طراحی زیبا ممکن است به کافه تریا اداره راه پیدا کند و همه آن را تحسین کنند که نتیجه تمامی این موارد محبوبیت بیشتر برند خواهد بود. در شرایطی که لوگو یا نام کسب و کار شما برای مصرف کنندگان بر روی هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده است، برای مردم آسان می‌شود که نام شما را به خاطر سپرده و به سایت یا فروشگاه مراجعه کنند که این امر موجب افزایش فروش و رشد کسب و کار شما می‌گردد.

0002

بهترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال کدامند؟

هدایای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی هستند و بسته به بودجه شرکت می‌توانید یک وسیله مناسب برای تبلیغ برند خود انتخاب نمایید. شما مجبور نیستید هدایای خود را به وسایل پوشیدنی مانند کلاه یا پیراهن محدود کنید، زیرا ممکن است این موارد برای مصرف کنندگان دیجیتالی امروزی جذاب نباشد. اگر انتخاب شما ارائه هدایای تبلیغاتی دیجیتال است، می‌توانید تاثیر پذیری خوبی بر روی قشر جوان داشته باشید.

  •  فلش تبلیغاتی
  • پاور بانک تبلیغاتی
  • شارژر وایرلس تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی
  • موس تبلیغاتی
  • پورت و کابل تبدیل تبلیغاتی
  • دستبند هوشمند تبلیغاتی
  • هندزفری و هدست تبلیغاتی

تمامی این هدایا می‌توانند برای افراد جامعه جذاب‌تر باشند و انتخاب بین آن‌ها به هزینه‌ای بستگی دارد که قرار است به کمپین تبلیغاتی اختصاص دهید. به طور مثال فلش تبلیغاتی هندزفری و هدست تبلیغاتی نسبت به دستبندهای دیجیتال قیمتی مناسب‌تر داشته و در هر سنی آن را می‌پسندند. از سمت دیگر استفاده روزانه از گوشی همراه سبب محبوبیت پاوربانک تبلیغاتی شده و هدیه دادن آن می‌تواند مشتریان شما را خوشحال سازد. فلش‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها به بازه زمانی کوتاهی محدود نیست، در نتیجه تاثیری طولانی مدت دارند. اگر به عنوان مدیر یک شرکت تصمیم دارید از کارمندان خود تشکر کنید، هدایای دیجیتال به کمک شما خواهند آمد. ارائه این هدایای دیجیتال با بسته بندی جذاب می‌تواند کارمندان شما را خشنود ساخته و انگیزه بیشتری برای کار در مجموعه به آن‌ها بدهد.

برای اینکه انتخاب بهتری بین هدایای تبلیغاتی دیجیتال داشته باشید بهتر است از همان ابتدا با افرادی که در این زمینه فعال هستند مشورت نمایید. این مجموعه‌ها با سابقه سال‌ها فروش محصولات تبلیغاتی می‌توانند بهترین پیشنهاد را با توجه به بودجه شرکت و شرایط صنعتی که در آن فعال هستید، ارائه دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار