استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به اینکه چشم‌انداز توسعه گلستان تحقق درآمد ناخالصی ۲۲۵ همت (هر هزار میلیارد تومان) در افق ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است، گفت: این مهم با پشتکاری که توسط دولت سیزدهم و وزرای آن و معاونت دیپلماسی وزارت امور خارجه به وجود آمده، در این استان دست یافتنی است.

 چشم‌انداز توسعه گلستان برای افق ۱۴۰۴ برنامه‌ریزی شده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه روز شنبه در نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با جمعی از تجار و مسوولان اقتصادی استان گلستان، اظهار کرد: حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این استان شمالی تسریع کننده در حل موانع تجار منطقه و توسعه تجارت در آینده خواهد بود. 

وی افزود: باید بیشتر از این ظرفیت فعال شده در وزارت امور خارجه در توسعه تجارت استان گلستان که در همسایگی کشورهای آسیای میانه قرار دارد، استفاده شود.

استاندار گلستان به ظرفیت بسیار خوب واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا اشاره کرد و افزود: اکنون در این شهرک صنعتی ۲۳۳ واحد وجود دارد که ۱۹۷ درشهرک مستقر و بقیه خارج از محدوده شهرک است .

وی ادامه داد: از واحدهای شهرک صنعتی آق‌قلا، ۱۵۷ واحد فعال، ۳۹ واحد نیمه فعال و بقیه غیرفعال بوده که تولید این واحدها علاوه بر تامین نیاز داخلی، جنبه صادارتی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار