مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تاکید بر تلاش برای کسب مجوز گازرسانی به روستاهایی با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار استان گفت: ۹۸.۵ درصد جمعیت روستایی و ۱۰۰ درصد شهرنشینان گلستان از گاز خانگی بهره‌مند هستند

۹۸.۵ درصد جمعیت روستایی گلستان از گاز خانگی بهره‌مند هستند

به گزارش گلستان 24، علی طالبی اظهارداشت: زمانی که خانواده‌ها در سرزمین جغرافیایی ایران اسلامی زندگی می‌کند، نباید به لحاظ امکانات زیرساختی از جمله گاز و مواردی مانند برق، آب و غیره با یکدیگر متفاوت باشند.

وی ادامه داد: چشم به‌راه اعتبارات عمرانی نبودیم و با تلاش و ارائه طرح و برنامه، اعتبارات مصوب گاز گلستان را هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به سه هزار میلیارد افزایش دادیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی هیچ فرقی بین فقیر و غنی، بالانشین و پایین‌نشین، شهری و روستایی برای ارائه خدمات زیرساختی وجود ندارد و باید زیرساخت‌ها برای همه فراهم شود.

طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: قدرت رسانه‌ها کمتر از قوانین و مقررات بازرسی و نظارت نیست و فعالان این بخش می‌توانند به راحتی مدیران و عملکرد دستگاه‌ها را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار