معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی آق‌قلا از یک واحد تولید دارو دیدن کرد و حل مشکلات و موانع این شرکت را مورد تاکید قرار داد.

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از یک واحد تولید دارو در آق‌قلا

به گزارش گلستان 24، در این نشست نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و فرماندار آق قلا حضور داشتند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری رفع موانع، پایداری تولید و طرح توسعه این کارخانه که نقش به سزایی در خودکفایی دارویی کشور دارد تاکید کرد.

رمضانعلی سنگدوینی وی افزود : برای حمایت از این واحد تولیدی از طریق وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان پیگیری لازم انجام خواهد شد.

مدیرعامل واحد تولیدی آریا تیناژن هم در این نشست گفت : راه‌اندازی و فعالیت این واحد تولیدی، ۲۰۰ میلیون یورو برای ایران صرفه‌جویی ارزی به همراه داشت.

مجید شهبازی از طرح توسعه این واحد تولیدی هم خبر داد و افزود: مجوز این طرح دریافت‌شده و برنامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۵ میلیون یورو به تسهیلات بانکی به زودی اجرا می شود.

وی گفت : این واحد تولیدی جزو سه واحد فعال در حوزه تامین داروهای خاص در کشور است.

وی خواستار حمایت همه جانبه از پایداری تولید و طرح توسعه آن شد.

واحد تولیدی آریا تیناژن از سال ۱۳۹۳ آغاز بکار کرد و اکنون با ۱۱۰ نیرو در تولید دارو فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار