معاون وزیر صمت؛

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ واحد کارگاهی در جوار شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید که این تعداد تا پایان سال و با هدف حمایت از روتق تولید و پایداری اشتغال به هزار واحد خواهد رسید.

بهره برداری از  ۲۵۰ واحد کارگاهی در جوار شهرک‌های صنعتی کشور

به گزارش گلستان 24، علی رسولیان روز یکشنبه در حاشیه آغاز ساخت ۶۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی بندرترکمن اظهار کرد: این واحدهای کارگاهی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.

وی همچنین از الحاق ۵ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سال قبل خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هم زمین‌های مورد نیاز برای تولید و اشتغال به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین سرمایه در گردش را از نیازهای مهم واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور دانست و گفت در این ارتباط ۵۰ هزار میلیارد تومان از محل توافق وزرای صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی در دست پیگیری است که این اعتبار در حوزه تولید، بازسازی و نوسازی و تکمیل طرح‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان هم گفت : توسعه شهرک های صنعتی و جذب مشارکت سرمایه‌گذاران در رونق تولید و اشتغال تاثیرگذار است.

عبدالجلال ایری افزود: در راستای رونق تولید، تسریع در صدور مجوز و همکاری بانک‌ها با مایه گذاران برای پرداخت وام باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار