استاندار گلستان:

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت هم افزایی همه نهادها در اجرای ۳۱ سند بخشی در این استان، گفت: حکمرانی مردمی رویکردی برای مدیریت تمام بخش های گلستان است.

حکمرانی مردمی رویکردی برای مدیریت تمام بخش های گلستان است

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه در جلسه شورای راهبری سند چشم انداز و سندهای بخشی توسعه گلستان اظهار کرد: حکمرانی مردمی رویکردی است که برای تمام بخش‌ها تفسیر می‌شود و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری تمامی ۳۱ سند بخشی توسعه استان را به مرحله عملیاتی برسانیم

استاندار گلستان گفت: براساس رویکرد برنامه محور استانداری بر تمام شئونات و اقدامات استان نظارت خواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه فرایند برنامه ریزی و عملیاتی کردن برنامه‌ها با نقایصی روبرو است و ما تلاش داریم الگویی ارائه دهیم که در آن نقص‌ها برطرف شده باشد.

زنگانه بیان کرد: الگوی پیشرو ما سند دامپروری بوده که آن را به وزارت جهاد کشاورزی هم ارجاع داده‌ایم و گلستان پایلوت اجرای این سند در کشور شده است.

استاندار گلستان گفت: پذیرش سند دامپروری از سوی وزارت جهاد کشاورزی، فرصت‌های کلانی را پیش روی استان قرار می‌دهد و راه را برای گفتگو و برنامه ریزی در سایر بخش‌ها در سطح کشور باز می‌کند.

وی اظهار کرد: همه باید همراهی لازم را داشته باشند و افق فعالیت‌های خود را رساندن سرانه درآمد مردم استان به میانگین درآمد مردم کشور در افق ۱۴۰۴ قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار