مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: اجرایی‌شدن طرح هوشمندسازی ۲۰ هزار شمارشگر برق برای مشترکان کشاورزی و صنعتی و اداری شرکت برق گلستان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری زیرساخت برق از محل مصوبات سفر استانی دولت مصوب شد که تاکنون ۱۴۳ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

اجرایی‌شدن طرح هوشمندسازی ۲۰ هزار شمارشگر برق  حوزه صنعت و کشاورزی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیداحمد موسوی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح زیرساختی با صرف هزینه ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی افزود: استان گلستان 5 هزار و 800 مشترک برق دارد که با مدیریت به موقع  در دولت سیزدهم و پیگیری استاندار در تابستان امسال با قطعی برق روبرو نشدند و حتی مشترکان خوش مصرف نیز جایزه دریافت کردند وکه مبلغ آن 47 میلیارد تومان کع روی کیلو وات قبض برق آنان اعمال شد.

موسوی ادامه داد: به تازگی با پیگیری استاندار و نشست با وزیر نیرو، تقویت نیروگاه هزار مگاواتی علی‌آباد کتول نیز در دستور کار قرا گرفت و مقرر شد که این نیروگاه که هفته گذشته و پس از بروز سرمای شدید از چرخه تولید خارج شده بود با ۵۰۰ مگاوات ظرفیت باقی مانده وارد مدار تولید شود.

وی افزود: اصلاح شبکه بهینه سازی روستایی و شهری نیز با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان در دست اجرا است و روستایی معابر شهری نیز با اعتبار 88 میلییون تومان انجام شده است.

موسوی در رابطه با تغییر کابل های مسی هم گفت: برای پیشگری از سرقت ها وضرر به شرکت امسال کابل های مسی تبدیل به خود نگه دار می شوند که برای این مهم 80 میلیارد تومان هزینه شده و در دهه فجر نیز افتتاح می شود.

وی گفت: طرح بهسازی شبکه های روستایی به مبلغ 13 میلیارد و 504 میلیون تومان به نام " بهارستان" نیز در دست اجرا قرار گفت.

به گقته موسوی با اجرای اپیکیشن : برق من" تصمیم داریم حضور مراجعه کنندگان به شرکت را به صفر برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار