مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۷۰ میلیارد ریال از اعتبار مصوب سفر دولت به گلستان برای اجرای طرح‌های زیرساختی پیشنهادی این شرکت تخصیص یافت.

۷۰ میلیارد ریال اعتبار سفر برای توسعه شهرک‌های صنعتی گلستان اختصاص یافت

به گزارش گلستان 24،  رضا شهمرادی اظهار کرد: این اعتبار تا پایان نیمه نخست امسال برای اجرای طرح‌های موردنیاز از جمله توسعه تصفیه خانه گنبدکاووس و برق‌رسانی به شهرک اترک هزینه خواهد شد.

به گفته وی تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر اسفند سال ۱۴۰۰ دولت به گلستان در بخش شرکت شهرک‌های صنعتی جذب شده است.

در سفر استانی دولت به گلستان ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان تصویب شد.

بازگشت ۲۱ هکتار زمین بلااستفاده سرمایه‌گذاری در شهرک‌های گلستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۲۱ هکتار از زمین‌های واگذارشده به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌دلیل اجرانشدن طرح‌ها پس گرفته و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

شهمرادی افزود: این زمین‌ها برای ایجاد ۴۴ واحد واگذار شده بود که از سوی سرمایه‌گذاران اقدامی برای ایجاد صنایع موردنیاز توسعه استان صورت نگرفت.

وی پیگیری جذب اعتبارات مصوب سفر دوره نخست دولت سیزدهم برای تکمیل طرح‌های برق رسانی شهرک اترک و توسعه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس، برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای ایجاد خیابان کشی شهرک تخصصی مبلمان عطاآباد آق قلا، تعیین زمین های بلااستفاده در اختیار سرمایه گذاران، احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شرکت شهرک‌های صنعتی استان برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار