با حضور معاون وزیر انجام شد؛

با حضور «مهدی مسکنی» معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پژوهشکده تعاون با تلاش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در دانشگاه گلستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح نخستین پژوهشکده تعاون در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، این پژوهشکده با هدف فراهم کردن زمینه‌های آموزش و پژوهش در بخش تعاون، کمک به برنامه های تدریجی بخش تعاون، انجام کارهای پژوهشی، توسعه بخش تعاون مبتنی بر دانایی و تربیت نیروی کارآمد در بخش تعاون و آموزش متخصصین حوزه تعاون راه‌اندازی شده است.

مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح این پژوهشکده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ورود دانشگاه های نسل جدید به حوزه تعاون ضروری است تا با تقویت بنیان‌های آموزشی و پژوهشی ، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر تعاونی ها باشیم.

حسینعلی خواجه‌مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان نیز تاکید کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه گلستان و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ، دانشگاه گلستان بعنوان اولین دانشگاه در کشور که پژوهشکده تعاون در آن راه اندازی می شود انتخاب شد و امروز اولین پژوهشکده با هدف ترویج فعالیت های تخصصی تعاونی در دانشگاه گلستان راه اندازی شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار