مدیر برنامه و بودجه استان گلستان :

سرپرست مدیریت برنامه و برنامه ریزی استان گلستات گفت: در دو سال گذشته مبلغ 2 هزار میلیارد تومان در بخش آب شرب استان برای رفع تنش آبی هزینه شده است.

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در دوسال گذشته

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علیرضا نورانی صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی  که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مساله آب شرب یکی از مهم ترین مسائل استان است لذا توجه به این امر موجب صرف هزینه 2 میلیاردی در این بخش شده است.

وی افزود: در دوسال گذشته مبلغ 16 هزار و 300 میلیارد تومان در استان کار عمرانی انجام شده است که 9 هزار میلیارد تومان آن مربوط به سال گشذته است.

نورانی گفت: در حال حاضر صنعت استان وضعیت بسیار خوبی را با رقم 7/9 دهم درصدی در کشور دارد و این نشان دهنده حمایت مسئولان  از تولید کنندگان  و فعالیت کارگروه رفع موانع تولید است  که اشتغال پایدار را نیز به همراه دارد.

وی ادامه داد: تعهد سازمانی این سازمان در کشور و استان 7هزار و 155 میلیارد تومان بوده که تا امروز تعهد سازمان برای سال های 1400 و 14021 مبلغ 3 هزار و 51 میلیارد تومان  بوده که مبلغ 3 هزار و 760 میلیارد تومان تخصیص داده شده که حدود 700  بیشتر بوده است.

نورانی در رابطه با شهرک هزار هکتاری اترک هم گفت: تا زمانی که  آب و برق به این شهرک منتقل نشود نمی توان برای توسعه آن برنامه زیری کرد.

وی افزود: سال گذشته و امسال 100 میلیارد تومان برای رفع مشکلات این شهرک و زیر ساخت های ان در نظر گرفته شده که سال گشذته 45 میلیارد تومان و امسال هم پیشنهاد دادیم 80 میلیارد تومان به توسعه ان تخصیص داده شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار