شهردار علی آباد کتول عنوان کرد:

شهردار علی آباد کتول گفت: در بازه زمانی یکساله رشد درآمدهای علی آباد کتول رشد 261 درصدی داشته است.

رشد 93درصدی درآمدهای وصولی شهرداری/ افزایش 261درصدی بودجه در سالجاری

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد کوهستانی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری 90 میلیارد تو مان بود که امسال به 210میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: انجام مطالعات بازآفرینی شهری، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، طرح جایگزین میدان ولتیت که نهایی شده و اجرای تله کابین از نمونه مهم ترین اقدامات عمرانی این سهرداری است.

کوهستانی بیان کرد:اجرای المان جدید میدان ولایت، تکمیل خانه فرهنگ دارکلاته و ساخت پارک الازمن از نمونه طرح های شاخصی است که در دستور کار قرارگرفته و در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای پارک الازمن مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شده است و امیدوایم در دهه فجر امسال آن را به بهره برداری برسانیم.

شهردار علی آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه متوازن در تمامی محلات سطح شهر در دستور کار قرار گرفته لذا شهرداری علی آباد نیز این مهم را با جدیت در دستور کار برای ایجاد نشاط و امید آفرینی قرار دا ه است.

وی افزود:اجرای طرح 30 متری سنگ مرز نیز از دیگر پروژه های مهم شهرداری است که مبلغ 5 میلیارد تو مان برای آن در نظر گرفته شده است.

کوهستانی در رابطه با طرح بازآفرینی شهری و احیای بافت فرسوده هم بیان کرد: برای تشویق سازندگان سعی کرده ایم که صدور پروانه رایگان را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: از 910 هکتار مسحت شهر علی آباد 170 هکتار آن در بافت فرسوده، ناکار آمد و حاشیه شهر قرار دارد که نیازمند احیای سریع تر است.

کوهستانی گفت: در حوزه نهضت آسفالت تیز سال گذشته بالغ بر 145 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر با اعتبار بالغ بر 360 میلیارد تومان اجرا شده و با توجه به اینکه هم اکنون 600 تن قیر موجود داریم در نظر داریم تا پایان سال تمامی معابر شهر اسفالت و دیگر هیچ معبر خاکی در شهر نداشته باشیم.

وی افزود: مجگز معدن شن و ماسه نیز در سطح 2 هکتار صادر شده است.

کوهستانی گفت: اگرچه دولت اعتباراتی برای بازآفرینی گذاشته تما نمیتوانستیم استفاده کنیم که هم اکنون بعد از رفع موانع امکام استفاده از آن را خواهیم داشت.

وی گفت: همیشه در حوزه آکادمیک. بخش ترافبک ضعف داشتیم و قرار شد طرح جامع ترافیک شهری بر ای علی آباد در دست تدوین است که بدون شک. کمک زیادی به حل معضل ترافیک می کند.

کوهستانی گفت: احداث جاده سلامت که از نیتزعای مردم شهر بود اجرایی شد و زیر ساخت های فرهنگی شهر را ارتقا داده و خواهیم داشت و افزایش خانه های فرهنگ از نمونه این اقدامان است که تا کنون 3 خانه فرهنگ افتتاح شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار