رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از پرداخت عیدی پایان سال همراه با حقوق بهمن ماه خبر داد و گفت: مهلت بارگذاری اطلاعات کارمندان براساس وضعیت تاهل و تعداد فرزندان که به عنوان عوامل موثر در محاسبه عیدی است تا ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه برای دستگاه‌های مشمول اعتبارات استانی تعیین شده است.

عیدی کارکنان گلستان همزمان با حقوق بهمن پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان 24، علیرضا نورانی اظهار کرد: با وجود تفاوت در رقم پیش‌بینی شده در بودجه استان با رقم مصوب و قابل پرداخت به کارکنان، هیچ‌گونه نگرانی بابت تامین منابع اعتبارات مورد نیاز آن وجود نداشته و سازمان برنامه و بودجه کشور مساعدت لازم را در این خصوص داشته است.

وی تاکید کرد: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان صرفا براساس سامانه «سینا» به انجام می‌رسد و این جزء تاکیدات قانون بودجه سال جاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مالی آنها خواست که مستمرا نسبت به بروزرسانی اطلاعات احکام کارگزینی در سامانه «پاکنا» اقدام کنند تا خللی در پرداخت‌های سامانه «سینا» ایجاد نشود زیرا سامانه «سینا» اطلاعات خود را از سامانه «پاکنا» دریافت می‌کند.

نورانی با اشاره به پرداخت حقوق ۲ ماه اخیر از طریق سامانه سینا تاکید کرد: به علت بکارگیری تمهیدات لازم و ارتباطات دو سویه فنی و کارشناسی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی، گلستان از عملکرد بسیار مناسبی در پرداخت به موقع حقوق از طریق سامانه مذکور داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار