دبیر کارگروه ساماندهی سرویس مدارس گلستان:

دبیرکارگروه ساماندهی سرویس مدارس استان گلستان گفت: نرخ سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی شهرستان گرگان برای سال تحصیلی۹۵-۹۴ با ۱۴ درصد افزایش اعلام شد.

نرخ کرایه سرویس مدارس در گرگان ۱۴ درصد افزایش یافت

 به گزارش گلستان 24، محمود نسرکانی ظهر امروز در جلسه ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی اظهار داشت: نرخ سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی شهرستان گرگان برای سال تحصیلی95-94 اعلام شد.

سرویس مدارس در گرگان

وی افزود: براساس مصوبه یکصد و نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی  شورای اسلامی شهرگرگان نرخ سرویس حمل نقل دانش آموزی در شهرستان گرگان با افزایش 14 درصدی همراه است.

رئیس گروه انجمن اولیاء آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: نرخ ماشین های پژو، ال90 و سمند  650 هزار ریال،برای ماشین‌های پراید و پیکان 60 هزار ریال- ون و تویوتا 450 هزار ریال و مینی‌بوس 400 هزار ریال تصویب شد و از اول مهرماه قابل اجراخواهد بود.

دبیرکارگروه ماده 18 ساماندهی سرویس مدارس استان گلستان گفت: این نرخ‌ها تا مسافت 5 کیلومتر است و برای هر یک کیلومتر اضافی ، 10 هزار ریال به این میزان فوق افزوده می‌شود.

وی افزود: در مرکز استان گلستان حدود 7هزار نفر از دانش آموزان از سرویس حمل و نقل استفاده می‌کنند که 11 شرکت مجاز با 800 وسیله نقلیه کار ایاب و ذهاب این تعداد را برعهده خواهند داشت.

وی همچنین از والدین دانش آموزان خواست برای امنیت سلامت جسمی و اخلاقی فرزندان خود ، از سرویس های مجاز استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به مدیران مدارس، کمیته انضباطی تاکسیرانی، اداره کل تعزیرات و بازرسی آموزش و پرورش گزارش کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار